افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

واکنش سعید جلیلی به حملات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 377859
واکنش سعید جلیلی به حملات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام جلیل به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمیک سال تلاش مذبوحانه رژیم صهیونیستی با استفاده از تمام توان نظامی و سیاسی خود و همپیمانانش برای مقابله با مقاومت ناکام ماند. رژیم صهیونیستی نه تنها به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته است، بلکه جبهه مقاومت از دریای […]

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام جلیل به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یک سال تلاش مذبوحانه رژیم صهیونیستی با استفاده از تمام توان نظامی و سیاسی خود و همپیمانانش برای مقابله با مقاومت ناکام ماند. رژیم صهیونیستی نه تنها به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته است، بلکه جبهه مقاومت از دریای سرخ و یمن تا عراق، سوریه، لبنان و مدیترانه قوی‌تر از همیشه شده است.

حمایت از مقاومت نه تنها در کشورهای اسلامی، بلکه در سراسر جهان از جمله کشورهای اروپایی و آمریکایی گسترش یافته است. امروز هیچ انسان آزاده ای در جهان اجازه نمی دهد که مقاومت تروریستی خوانده شود، بلکه ماهیت تروریستی و جنایتکار رژیم صهیونیستی بیش از پیش آشکار شده است.

در این میان نکته اصلی نقش مهم حزب الله و سید مقاومت در این پیروزی هاست. حزب الله در دهه های اخیر نقش پیشگامی در تحمیل شکست های بزرگ به رژیم صهیونیستی داشته است. بیرون راندن رژیم از لبنان و چشیدن طعم شکست آن در جنگ 33 روزه و ایستادن شجاعانه در کنار مردم غزه و حماس پس از طوفان الاقصی از نقاط قوت و درخشان حزب الله و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه وی است. مردم عزیز لبنان نتیجه این کینه دیرینه است.

رژیم همان اشتباه محاسباتی سال گذشته را تکرار می کند و فکر می کند غزه تنها است و می تواند شکست ناشی از طوفان الاقصی را با کشتار و ترور جبران کند. رهبر معظم انقلاب در همان زمان تصریح کردند که این شکست غیرقابل جبران است، امروز پس از یک سال رژیم حتی با کشتار بیش از چهل هزار نفر نتوانست به هیچ یک از اهداف خود دست یابد. امروز هم رژیم صهیونیستی همین اشتباه محاسباتی را تکرار می کند.

امروز حزب الله نه تنها تنها نیست، بلکه در کانون توجه همه آزادگان جهان قرار دارد، نیازمند حمایت آنهاست و رهبر مقاومت محبوب آزادگان جهان است. امروز جبهه مقاومت به ویژه حماس و حزب الله قوی تر، مصمم و جدی تر از همیشه به مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه می دهد و شکست های روزافزون در انتظار این رژیم است و رفتار وحشیانه این رژیم نه تنها مانع از شکست آن نمی شود. ، اما سقوط شما را تسریع می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.