افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

واکنش سخنگوی سازمان هواپیمایی به بخشنامه پرسروصدا

  • کد خبر : 409369
واکنش سخنگوی سازمان هواپیمایی به بخشنامه پرسروصدا

به گزارش رکنا، جعفر یازرلو در گفت وگویی با اشاره به بخشنامه منتشر شده، استناد کرد سازمان هواپیمایی وی گفت: تا این بخشنامه تمامی پروازهای VFR اعم از بالگردهای سبک و فوق سبک ممنوع بود. با این بخشنامه در واقع محدودیت پروازهای ذکر شده را حذف می کنیم. سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: بر […]

به گزارش رکنا، جعفر یازرلو در گفت وگویی با اشاره به بخشنامه منتشر شده، استناد کرد سازمان هواپیمایی وی گفت: تا این بخشنامه تمامی پروازهای VFR اعم از بالگردهای سبک و فوق سبک ممنوع بود. با این بخشنامه در واقع محدودیت پروازهای ذکر شده را حذف می کنیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: بر این اساس محدودیت آموزشگاه های خلبانی رفع شده و بسیاری از شرکت های حرفه ای مرتبط با این حوزه رونق خواهند گرفت.

و افزود: پرواز پهپادها نیز قبل از این بخشنامه محدود شده بود. یازرلو تاکید کرد: این بخشنامه تخصصی است و مخاطبان خاص و حرفه ای دارد و انتشار بخشنامه تخصصی و تخصصی در فضای مجازی ممکن است برداشت های نادرستی ایجاد کند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: از مردم می خواهیم از طریق سخنگوی سایت سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین از طریق خبرگزاری های معتبر، موضوعات این پرونده را پیگیری کنند.

یازرلو گفت: انتشار بخشنامه های داخلی مربوط به اپراتورها و مسئولان فرودگاه ها، شرکت های هلیکوپتری و مدارس در فضای مجازی باعث ایجاد ذهنیت منفی در عموم مردم می شود.

این مسئول گفت: در موارد مقتضی باید به اطلاع مردم و مسافران محترم برسد، این اطلاعات از طریق سایت و سخنگوی سازمان منتشر خواهد شد.

روز گذشته بخشنامه ای از سوی سازمان هواپیمایی در فضای مجازی منتشر شد که در یکی از بندهای آن، پرواز همه ریز هواپیماهای غیرنظامی در آسمان کشور ممنوع شد.

سوءتفاهم از این بخشنامه فضای رسانه ای کشور را تحت تاثیر قرار داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.