افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

واکنش سازمان لیگ به احتمال برگزاری دربی در سال 1403 – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 224888
واکنش سازمان لیگ به احتمال برگزاری دربی در سال 1403 – پرسپولیس نیوز

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به احتمال تغییر برنامه دربی 103 واکنش نشان داد. سهیل مهدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره احتمال تغییر ساعت دربی 103 و برگزاری آن در ساعت 14:03 اظهار داشت: ما موظف هستیم تمامی مسابقات را در تاریخ اعلام شده برگزار کنیم اما در صورت وجود ملاحظات […]

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به احتمال تغییر برنامه دربی 103 واکنش نشان داد.

سهیل مهدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره احتمال تغییر ساعت دربی 103 و برگزاری آن در ساعت 14:03 اظهار داشت: ما موظف هستیم تمامی مسابقات را در تاریخ اعلام شده برگزار کنیم اما در صورت وجود ملاحظات و تصمیمات جدید در این زمینه. ما باید آن را اجرا کنیم. منتظر هستیم تا سازمان های بالادستی که برگزاری بازی را مناسب می دانند در 2 اسفند ماه تصمیم خود را به ما اعلام کنند.

وی افزود: هنوز از تغییر تاریخ بازی مطلع نشده ایم و فعلا در همین برنامه هستیم، اما اگر قرار است تغییری در برنامه انجام شود باید به جزییات این تصمیم نگاه کنیم و بر این اساس برنامه خود را اعلام کنیم.

مهدی افزود: هفتم اسفندماه آخرین روز لیگ امسال است و یک روز بعد اردوی تیم ملی برای دیدار با ترکمنستان آغاز می شود. به همین دلیل نمی توانیم برنامه دربی 103 را تغییر دهیم زیرا در این صورت نمی توانیم دیدار هفته بیست و یکم استقلال و پرسپولیس را برگزار کنیم. به همین دلیل باید تصمیم بگیریم تا سایر تیم ها کمترین باخت را ببینند. به خاطر استقلال و پرسپولیس نمی توانیم به تیم های دیگر فشار بیاوریم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تغییر برنامه 3 بازی در هفته بیستم و مصدومیت باشگاه پکان به دلیل تغییر برنامه بازی مقابل سپاهان گفت: قطعا جابه جایی مسابقات به نفع هیچکس نیست. ” ما هم درک می کنیم که شرایط پرواز و اقامت باشگاه ها چگونه است اما قطعا ملاحظاتی بود که تصمیم به تغییر برنامه بازی ها گرفت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)