افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

واکنش رونالدو به دیدار تیمش مقابل العین: انشاالله پیروز می شویم

  • کد خبر : 227790
واکنش رونالدو به دیدار تیمش مقابل العین: انشاالله پیروز می شویم

ستاره تیم فوتبال النصر عربستان در نشست خبری دیدار تیمش مقابل العین گفت: انشاالله پیروز می شویم و به دور بعد صعود می کنیم. رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال نصر عربستان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل العین امارات در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: انشاالله فردا […]

ستاره تیم فوتبال النصر عربستان در نشست خبری دیدار تیمش مقابل العین گفت: انشاالله پیروز می شویم و به دور بعد صعود می کنیم.

رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال نصر عربستان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل العین امارات در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: انشاالله فردا برمی گردیم و پیروز می شویم. (استفاده رونالدو از کلمه “انشاءالله” مورد استقبال خبرنگاران عرب زبان حاضر در جلسه قرار گرفت)

مهاجم النصر ادامه داد: زندگی انسان ها همیشه با چالش هایی مواجه است و ما به دنبال پیروزی در دیدار مقابل العین هستیم تا از این چالش عبور کنیم. بازی فردا برای ما مرگ یا زندگی است زیرا هر تیمی که ببازد حذف می شود.

و افزود: نمی توانیم به کسی قول بدهیم. هیچ چیز قطعی نیست زیرا ما کامل نیستیم. زندگی از اشتباهات تشکیل شده است و برای موفقیت باید آنها را به حداقل برسانید.

فوق ستاره پرتغالی درباره محرومیتش و رسوایی های ایجاد شده گفت: احساس می کنم برخی افراد دچار سوءتفاهم شده اند و با رفتار من برخورد درستی نمی شود. با رفتار من برخورد خوبی نشد و به همین دلیل جریمه شدم. باید به شما بگویم که در کشوری که بازی می کنم به هیچ وجه به او توهین نمی کنم، هرچند این رفتار در فوتبال اروپا طبیعی است. گاهی اوقات هیجان بازی باعث می شود مرتکب اشتباه شوید. آیا کسی می تواند بگوید که اشتباه نکرده است؟ کاری که من کردم عمدی نبود.

این در حالی است که النصر فردا شب میزبان العین خواهد بود که در بازی رفت با یک گل شکست خورد و برای صعود به نیمه نهایی نیاز به برتری بیش از یک گل دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.