افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

واکنش روسیه به لفاظی های رژیم صهیونیستی علیه ایران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 384298

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با اسپوتنیک تاکید کرد: ما نگران سخنان مقامات اسرائیلی درباره حمله به ایران هستیم. وی افزود: ما مخالف حمله به تاسیسات هسته ای ایران هستیم. در این واقعیت که ایران عاری از سلاح هسته ای است، نمی توان تردید داشت. لازم به […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با اسپوتنیک تاکید کرد: ما نگران سخنان مقامات اسرائیلی درباره حمله به ایران هستیم.

وی افزود: ما مخالف حمله به تاسیسات هسته ای ایران هستیم. در این واقعیت که ایران عاری از سلاح هسته ای است، نمی توان تردید داشت.

لازم به ذکر است که پس از عملیات موشکی ایران صادق 2 که بر اساس اصول حق دفاع از کشورمان انجام شد، مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به واکنش به این عملیات لفاظی کردند.

ساعاتی پیش سایت الجزیره نیز با استناد به مجله «واشنگتن پست» اظهارات برخی مقامات آمریکایی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی در رابطه با پاسخ به عملیات «قول صادقانه 2» را تکرار کرد.

بر این اساس مقامات آمریکایی اعلام کردند: اسرائیل به ما اطلاع داده است که نیازی به پاسخ فوری و همه جانبه به ایران نمی بیند. ایالات متحده و اروپا از این بیم دارند که واکنش اسرائیل منجر به تشدید تنش خطرناک شود.

این مقام های آمریکایی که نامشان ذکر نشد در گفت و گو با واشنگتن پست تاکید کردند: تهران حمله به صنایع نفت و گاز خود را خط قرمز می داند. متحدان اروپایی واشنگتن از عدم اعمال فشار کافی بر نتانیاهو توسط ایالات متحده ابراز نگرانی می کنند.

در زیر اظهارات این مقامات آمریکایی را می خوانید: مقامات «اسرائیلی» درباره موضوع حمله به تاسیسات هسته ای ایران با مقامات آمریکایی مذاکره و مشورت نکرده اند. ما اسرائیل را تحت فشار قرار می دهیم تا هدف استراتژیک خود را برای ورود به جنگ در چند جبهه روشن کند.

روزنامه صهیونیستی “معاریو” امروز به تاثیر بزرگ عملیات “قول صادقانه 2” پی برد. این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که حمله موشکی ایران خسارات سنگینی به پایگاه هوایی «نواتیم» رژیم صهیونیستی در صحرای نقب وارد کرده است.

معاریو همچنین اعتراف کرد که خسارات وارده به پایگاه هوایی «نواتیم» رژیم صهیونیستی در نتیجه عملیات «عود صادق 2» بر پدافند هوایی رژیم صهیونیستی تأثیر منفی خواهد گذاشت.

چندی پیش خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس با انتشار تصاویر ماهواره ای از آسیب قطعی پایگاه هوایی «نواتیم» رژیم صهیونیستی خبر داد. آسوشیتدپرس تاکید کرد که بر اساس این عکس های ماهواره ای، تخریب و آسیب به سقف ساختمان های نزدیک باند اصلی این پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در نتیجه حمله موشکی ایران مشهود است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.