افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

واکنش روسیه به سقوط بالگرد رئیس جمهور/ دستور پوتین برای اعزام 2 فروند هواپیما و بالگرد ویژه به تبریز

  • کد خبر : 268905
واکنش روسیه به سقوط بالگرد رئیس جمهور/ دستور پوتین برای اعزام 2 فروند هواپیما و بالگرد ویژه به تبریز

پوتین با حساسیت فوق العاده خبر سقوط هلیکوپتر رئیس جمهور ایران را دنبال می کند آفتاب نیوز: ایگور لویتین پس از سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه در بعدازظهر یکشنبه در گفتگوی تلفنی با معاون اول رئیس جمهور گفت: آقای پوتین رئیس جمهور روسیه از ابتدای این سانحه اخبار را از نزدیک دنبال کرده […]

پوتین با حساسیت فوق العاده خبر سقوط هلیکوپتر رئیس جمهور ایران را دنبال می کند

آفتاب نیوز:

ایگور لویتین پس از سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه در بعدازظهر یکشنبه در گفتگوی تلفنی با معاون اول رئیس جمهور گفت: آقای پوتین رئیس جمهور روسیه از ابتدای این سانحه اخبار را از نزدیک دنبال کرده است. و امشب حامل پیام رفاقت و نگرانی و همدردی شما هستم. من با شما و مردم ایران هستم.

دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه افزود: آقای پوتین به محض دریافت خبر این حادثه از من خواست که آقای کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران را به کاخ کرملین دعوت کنم و همه چیز را رسما اعلام کنم. توانایی های روسیه برای کمک به کشور دوست ما. ایران آماده ارائه است.

دکتر مخبر در این گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از پیگیری های روسیه و اعلام آمادگی روسیه برای کمک به ایران پس از سقوط بالگرد رئیس جمهور، گفت: از دولت، مردم روسیه و شخص آقای پوتین تشکر می کنم. و امیدوارم در ساعات پایانی خبرهای خوبی برای مردم ایران و دوستداران جمهوری اسلامی داشته باشیم.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: پیگیری و دغدغه مجدانه آقای پوتین و مقامات ارشد روسیه پس از این حادثه نشان از عمق دوستی دو رئیس جمهور و آن دو ملت دارد.

دستور پوتین برای ارسال 2 فروند هواپیما و بالگرد ویژه از روسیه به تبریز

ایگور لویتین در گفتگوی تلفنی با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: نشست فوق العاده رئیس جمهور این کشور با حضور مقامات ارشد دولت روسیه و سفیر ایران برگزار شد. و آقای پوتین به رهبران و ملت ایران سلام و تسلیت گفت. برای رئیس جمهور و هیئت همراهش آرزوی سلامتی می کند.

وی افزود: با دستور رئیس جمهور روسیه دو فروند هواپیمای پیشرفته با بالگردهای ویژه به همراه 50 ناجی حرفه ای کوهستان به تبریز اعزام می شود. صبح امروز (دوشنبه) دو بالگرد روسی از ارمنستان عازم تبریز می شوند.

لویتین تاکید کرد: دولت روسیه و شخص آقای پوتین نگران وضعیت سلامتی آقای رئیسی و هیئت همراه هستند و در این برهه با رهبری و ملت بزرگ ایران درود، احترام و همدردی صمیمانه خود را اعلام می دارند.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در این تماس تلفنی از حمایت های رئیس جمهور روسیه و دولت این کشور قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.