افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
6

واکنش رسانه های اجتماعی به مسابقات پلی آف فوتبال دانشگاهی

  • کد خبر : 2767
واکنش رسانه های اجتماعی به مسابقات پلی آف فوتبال دانشگاهی

در بیشتر موارد، ناظران از تصمیمات کمیته انتخاب راضی به نظر می رسند. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. مسابقات پلی آف فوتبال کالج به عنوان شماره 1 رسمی استگرجستانشماره 4 را بازی خواهد کردایالت اوهایودر کاسه هلو، و شماره 2میشیگانشماره 3 را بازی خواهد کردTCUدر کاسه فیستا پس از […]



در بیشتر موارد، ناظران از تصمیمات کمیته انتخاب راضی به نظر می رسند.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

مسابقات پلی آف فوتبال کالج به عنوان شماره 1 رسمی استگرجستانشماره 4 را بازی خواهد کردایالت اوهایودر کاسه هلو، و شماره 2میشیگانشماره 3 را بازی خواهد کردTCUدر کاسه فیستا

پس از بحث‌های فراوان در مورد اینکه کدام تیم شایستگی جمع کردن چهار تیم برتر را دارند، طرفداران و کارشناسان در شبکه‌های اجتماعی از نتایج بسیار راضی به نظر می‌رسند. به طور کلی، به نظر می‌رسید که اکثر ناظران و تحلیلگران معتقد بودند که TCU علیرغم شکست مقابل کانزاس استیت در مسابقات قهرمانی بزرگ 12 روز شنبه، شایسته حفظ رتبه 3 است. علاوه بر این، به نظر می رسید که توافق نظر وجود دارد که باکی ها باید به پایان برسدآلاباما، که در نهایت به شماره 5 رسید.

با این حال، همه بر این باور نیستند که کمیته انتخاب CFP چهار یا مرتبه مناسب را به دست آورد. برخی بر این باورند که باکی ها بازی سخت تری را نسبت به TCU برای گرجستان ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر معتقدند آلاباما سزاوار یک مقام بود.

همانطور که گفته شد، تعدادی از ناظران در رسانه های اجتماعی خوشحال هستند که آلاباما در پلی آف حضور ندارد، زیرا Crimson Tide در تمام این مسابقات به جز دو سال از آغاز به کار خود راه یافته است.

اگرچه آخر هفته در فوتبال دانشگاهی پر هرج و مرج همراه با ناراحتی بود، به نظر می رسد که کمیته با تصمیمات خود اکثریت هواداران را خوشحال کرده است.

  • CFB بیشتر: نظرسنجی فوتبال کالج AP در فصل کاسه منتشر شد
  • جورجیا، میشیگان، TCU، ایالت اوهایو پیشنهادهای پلی آف فوتبال را به دست می آورند
  • Shedeur Sanders با کلاه کلرادو پس از قهرمانی SWAC دیده شد





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.