افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی به لغو لو رفتن

  • کد خبر : 352481
واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی به لغو لو رفتن

به گزارش Intiter به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی خبر موافقت این کمیسیون با طرح لغو فیلترینگ اینستاگرام و واتس اپ در فضای مجازی را تکذیب کرد. ابراهیم عزیزی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر موافقت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با طرح لغو فیلترینگ […]








به گزارش Intiter به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی خبر موافقت این کمیسیون با طرح لغو فیلترینگ اینستاگرام و واتس اپ در فضای مجازی را تکذیب کرد.

ابراهیم عزیزی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر موافقت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با طرح لغو فیلترینگ «اینستاگرام» و «واتس اپ» در فضای مجازی، گفت: «تاکنون هیچ «آنجا وجود ندارد». طرح ها، لوایح و پیشنهادهایی برای بررسی و کارشناسی در خصوص لغو فیلترینگ است.» «اینستاگرام» و «واتس اپ» به این کمیسیون نرسیده اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی ادامه داد: همچنین باید یادآور شوم که بررسی هر طرح و لایحه ای در مجلس باید مسیر قانونی خود را طی کند. ابتدا نماینده حقوقی مجلس لوایح و لوایح را دریافت می کند و این لوایح و لوایح پس از اعلام عمومی به کمیسیون های تخصصی مجلس ارسال می شود.

این عضو شورای اسلامی با بیان اینکه پس از ارائه طرح و لایحه به کمیسیون، این موضوع در کمیسیون مربوطه کمیسیون بررسی می شود، ادامه داد: در ادامه کمیته مربوطه گزارش خود را به کمیسیون ارائه خواهد کرد و این موضوع در کمیسیون مطرح می شود، بررسی و تصویب می شود و در نهایت طرح و لایحه طی مراحل قانونی به صحن علنی مجلس ارائه می شود تا نظر نمایندگان اعلام شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نظر رئیس جمهور درباره تحولات فضای مجازی و همکاری مجلس در این زمینه، تصریح کرد: به هر حال مجلس وظایفی دارد و مهمترین وظیفه آن وظیفه قانون گذاری است».

نماینده مردم شیراز و زرقان در شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای قانون از سوی مجلس بر اساس سیاست های کلی و اسناد بالادستی خواهد بود، ادامه داد: در واقع مجلس و کمیسیون امنیت ملی خود را بازی می کنند. وظایف تخصصی بر اساس منافع ملی و امنیت ملی او مسئول است و در جریان امور اظهار نظر می کند و مشکلات را بررسی می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=352481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.