افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

واکنش حماس به جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیت لاهیا – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 402631
واکنش حماس به جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیت لاهیا – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش مقاومت اسلامی حماس در اعتراض به بمباران وحشیانه متجاوزان به منطقه بیت بیانیه ای صادر کرد. بلند شد او واکنش نشان داد. پایگاه خبری میثاق لبنان صبح امروز (یکشنبه) گزارش داد که جنبش حماس در بیانیه ای بمباران وحشیانه مردم بی دفاع غزه در بیت را به شدت محکوم کرد. […]

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش مقاومت اسلامی حماس در اعتراض به بمباران وحشیانه متجاوزان به منطقه بیت بیانیه ای صادر کرد. بلند شد او واکنش نشان داد.

پایگاه خبری میثاق لبنان صبح امروز (یکشنبه) گزارش داد که جنبش حماس در بیانیه ای بمباران وحشیانه مردم بی دفاع غزه در بیت را به شدت محکوم کرد. بلند شد وی از سوی ارتش اشغالگر اعلام کرد که در صورت عدم اقدام جهانی برای توقف این جنایات، عواقب گسترده آن به زودی امنیت منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد. پرتو قرار خواهد داد

بیانیه حماس تاکید می کند که دشمن جنایتکار صهیونیست با ارتکاب جنایات خود علیه ملت ما در غزه، زمان را غنیمت شمرده و بر جنایات خود یکی یکی می افزاید.

در ادامه این بیانیه آمده است که در آخرین بمباران وحشیانه و کور بعد از ظهر امروز، اشغالگران کشتار وحشیانه دیگری را علیه آوارگان و منطقه مسکونی مملو از آوارگان در بیت به راه انداختند. بلند شد آنها غزه را در شمال هدف قرار دادند و در ارزیابی اولیه ده ها نفر شهید و مجروح شدند.

در این بیانیه تاکید شده است که سکوت سنگلاخ کشورهای عربی و درماندگی جامعه جهانی باعث شد تا این دشمن فاشیسم جنایتکار جرأت کند جنایات بیشتری برای خالی کردن سکنه شمال غزه مرتکب شود.

از دولت های عربی و اسلامی، سازمان ملل و همه نهادهای مرتبط کارگر ما می خواهیم با اقدامی موثر از هولوکاست نئونازی ها علیه ساکنان غزه جلوگیری کنیم، زیرا پیامدهای گسترده آن به زودی بر امنیت و صلح منطقه تأثیر خواهد گذاشت.

این جنبش در پایان از ملت‌های آزاده اسلامی عرب و آزادگان جهان خواست تا با اعمال فشار بیشتر بر نهادها و سازمان‌های بین‌المللی، اقدامات عملی برای توقف جنایات اشغالگران که تحت پوشش آمریکا انجام می‌شود، انجام دهند. .

گفتنی است پس از بمباران چند آپارتمان در شهر «بیت» بلند شدبر اساس آمار رسمی، دست کم 73 غیرنظامی که اکثراً زنان و کودکان بودند در استان «شمال غزه» به شهادت رسیده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.