افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
12

واکنش جهان فوتبال دانشگاهی به رتبه‌بندی ماقبل آخر پلی آف

  • کد خبر : 719
واکنش جهان فوتبال دانشگاهی به رتبه‌بندی ماقبل آخر پلی آف

چهار نفر برتر قبل از پایان هفته مسابقات قهرمانی کنفرانس تعیین می شوند و بحث های زیادی را قبل از تعیین میدان نهایی پلی آف برانگیخته است. کمیته پلی‌آف فوتبال کالج روز سه‌شنبه از به‌روزرسانی هفتگی رتبه‌بندی خود رونمایی کرد و چهار نفر برتر جدید را پیش از آخر هفته قهرمانی نشان داد. برد میشیگان […]



چهار نفر برتر قبل از پایان هفته مسابقات قهرمانی کنفرانس تعیین می شوند و بحث های زیادی را قبل از تعیین میدان نهایی پلی آف برانگیخته است.

کمیته پلی‌آف فوتبال کالج روز سه‌شنبه از به‌روزرسانی هفتگی رتبه‌بندی خود رونمایی کرد و چهار نفر برتر جدید را پیش از آخر هفته قهرمانی نشان داد.

برد میشیگان مقابل ایالت اوهایو، باکییز را از شماره 2 به شماره 5 برد و موقعیتی را برای USC باز کرد تا به شماره 4 صعود کند. جورجیا در شماره 1 باقی ماند در حالی که TCU شکست ناپذیر در شماره 3 باقی ماند، با هر چهار مرحله پلی آف فعلی. تیم‌ها قرار است آخر هفته در مسابقات قهرمانی کنفرانس مربوطه خود به میدان بروند.

رتبه بندی جدید بحثی پر جنب و جوش را در رسانه های اجتماعی به راه انداخت که عمدتاً حول محور این ایده بود که چهار تیم برتر فعلی بدون توجه به نتایج آخر هفته باید محصور شوند. هیچ یک از تیم های رتبه بندی شده از شماره 5 تا 8 (به ترتیب: ایالت اوهایو، آلاباما، تنسی و پن استیت) به بازی های عنوان کنفرانس خود راه یافتند، در حالی که شماره 9 کلمسون دو باخت و شماره 10 ایالت کانزاس سه باخت دارد. .

این امر باعث شد بسیاری ادعا کنند که زمین پلی آف باید از قبل تعیین شده باشد، زیرا چهار تیم برتر نباید برای انجام یک بازی اضافی در مقایسه با تیم هایی که در حال حاضر بهترین موقعیت را برای جایگزینی آنها دارند، مجازات شوند. این به ویژه در مورد سه تیم برتر صدق می کند – که همگی شکست ناپذیر هستند – در حالی که USC تنها تیم در بین چهار تیم برتر با یک باخت است.

در صورت بروز هر گونه ناراحتی در این آخر هفته، آیا ایالت اوهایو یا آلاباما باید به میدان پلی آف بپرند؟ در اینجا نمونه ای از برخی برداشت ها از هر دو طرف بحث، همراه با واکنش های پلی آف بیشتر است.

  • CFB بیشتر: یک پلی آف 12 تیمی بعد از هفته سیزدهم CFB چگونه خواهد بود
  • USC، ایالت اوهایو در رتبه بندی پلی آف فوتبال کالج، پنج رتبه برتر را کسب کردند
  • عذرخواهی گروه استنفورد برای بازی تهاجمی نیمه وقت در مقابل BYU
  • برادی کوین از فاکس در بوگر مک فارلند از ESPN عکسی بد می گیرد.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.