افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

واکنش جدید برانکو به صحبت های یحیی: خوشحالم پرسپولیس..

  • کد خبر : 150625
واکنش جدید برانکو به صحبت های یحیی: خوشحالم پرسپولیس..

به گزارش سناپرس، واکنش جدید برانکو به صحبت های یحیی: خوشحالم برای پرسپولیس. سرمربی سابق پرسپولیس در واکنش به صحبت های جالب یحیی گل محمدی درباره خودش، او را یکی از بهترین شاگردان خود در دوران مربیگری تیم ملی فوتبال ایران معرفی کرد. در هفته های اخیر به ویژه پس از نتایج نسبتا ضعیف پرسپولیس […]

به گزارش سناپرس، واکنش جدید برانکو به صحبت های یحیی: خوشحالم برای پرسپولیس.

سرمربی سابق پرسپولیس در واکنش به صحبت های جالب یحیی گل محمدی درباره خودش، او را یکی از بهترین شاگردان خود در دوران مربیگری تیم ملی فوتبال ایران معرفی کرد.

در هفته های اخیر به ویژه پس از نتایج نسبتا ضعیف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، شایعاتی مبنی بر تغییرات احتمالی در مدیریت کادرفنی پرسپولیس در رسانه ها مطرح شده است. این شایعات بلافاصله پس از تساوی پرسپولیس در تاجیکستان مقابل استقلال این کشور رنگ و بویی جدی به خود گرفت و گفته شد برخی نزدیکان به مدیریت باشگاه پرسپولیس به دنبال بازگرداندن برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس به سرمربیگری هستند. کارکنان این تیم

علیرغم اینکه دو نفر از اعضای هیات مدیره و مسئولان عالی رتبه باشگاه از جمله شهریاری و بادامکی شایعه مذاکره با برانکو ایوانکوویچ را تکذیب کردند، اما این موضوع به طور جدی مورد پیگیری رسانه ها قرار گرفت، البته این احتمال وجود داشت. تساوی با پرسپولیس مقابل تیم 10 نفره نصر. دوباره قوی تر شد. اگرچه در فاصله دو بازی لیگ قهرمانان آسیا پس از تساوی پرسپولیس مقابل النصر و بازی مقابل الدیل، بسیاری از پیشکسوتان و مربیان سابق این باشگاه از یحیی گل محمدی حمایت کردند، اما پس از شکست این تیم در دیدار مقابل نماینده در قطر شایعه بازگشت برونکو باز کم رنگ شد و رنگ و بوی جدیدی هم گرفت.

در نهایت برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در واکنشی کوتاه به این سوال اعلام کرد که در حال حاضر نظری در این مورد ندارد اما همچنان تردیدها در این زمینه کاملا برطرف نشده است. بعدها با نزدیک شدن به دربی، پس از پیروزی پرسپولیس مقابل هوادار، اتفاقات به گونه ای دیگر رقم خورد.

یحیی گل محمدی این بار در نشست خبری پیش از بازی در جمع هواداران به جای پرهیز از سوال درباره احتمال بازگشت برانکو، با استفاده از تاکتیکی هوشمندانه در مورد برانکو ایوانکوویچ به تمجید از سرمربی سابق پرسپولیس پرداخت. وی با توصیف وی به عنوان یکی از موفق‌ترین مربیان، خطاب به مربیان خارجی که در کشورمان بودند، گفت: افتخار می‌کنم در سال‌های حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی فوتبال کشورمان شاگرد او بوده‌ام. او حتی با جسارت اعلام کرد حاضر است دو دستی تیم پرسپولیس را به برونکو تقدیم کند تا این مربی کروات پرسپولیس و هوادارانش را به جایگاهی که می خواهند برساند.

به همین منظور و برای اطلاع از دیدگاه سرمربی سابق پرسپولیس درباره اظهارات گل محمدی، با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال عمان و سرمربی سابق پرسپولیس گفت وگو کرده ایم.

نظر شما در مورد صحبت های گل محمدی در مورد شما چیست؟
از یحیی گل محمدی بابت این توصیفات زیبا که از خودم می شود بسیار سپاسگزارم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

از شرایط آنها در پرسپولیس خبر داری؟
همانطور که گفتم همیشه از او که سرمربی پرسپولیس است حمایت می کنم و امیدوارم در مسابقات بعدی نتایج خوبی بگیرد و به خواسته خودش و پرسپولیسی ها برسد.

عملکرد پرسپولیس در این فصل را چگونه ارزیابی می کنید؟
او تا اینجای کار با پرسپولیس نتایج بسیار خوبی کسب کرده و مطمئناً به این موفقیت ادامه خواهد داد.

وقتی پرسپولیس بعد از تو به سراغ یحیی گل محمدی آمد چه حسی داشتی و امروز چه حسی داری؟
خیلی خوشحالم که بعد از من هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت و توانست از این راه و با این نتایج چشمگیر در سال های اخیر چنین نتایجی را برای پرسپولیس به دست آورد. این واقعاً قابل توجه است و مطمئناً هواداران پرسپولیس چیزی جز این نتایج از سرمربی خود نمی خواهند.

آیا پرسپولیس در فصل قبل و نتایج خوبی که در سال های اخیر کسب کرد، شایسته دو قهرمانی بود؟
یقیناً همینطور است; یحیی گل محمدی یکی از مربیانی است که با تلاش و پشتکار تیمش را با ارائه بازی های زیبا به میدان می فرستد و پرسپولیس در این چند فصل به شایستگی نتایجی را کسب کرد که امروز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران شناخته می شود. .

اینکه گل محمدی از شما به عنوان یکی از مربیان خوب دوران فوتبالش یاد کرد یعنی چه؟
یک بار دیگر باید بگویم که از لطف گل محمدی سپاسگزارم و همچنین مفتخرم که در طول تجربه کاری خود مربی چنین بازیکنان بزرگی بودم که امروز به عنوان مربی موفق هستند. امیدوارم گل محمدی در دوران سرمربیگری موفقیت های بیشتری کسب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.