افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
5

واکنش تند ایران به اقدامات روسیه، تهدیدات انگلیس و ادعاهای آمریکا

  • کد خبر : 161930
واکنش تند ایران به اقدامات روسیه، تهدیدات انگلیس و ادعاهای آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: ادعاهای کامرون مانند ادعاهای دولت آمریکا بی اساس، تکراری، نخ نما و مردود است و در چارچوب حمایت دولت انگلیس از دولت رژیم غاصب صهیونیستی مطرح می شود. رهبران رژیم کودک کش صهیونیستی از کامرون به عنوان بهترین دوست این رژیم در غرب یاد کرده اند. بنابراین، […]

سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: ادعاهای کامرون مانند ادعاهای دولت آمریکا بی اساس، تکراری، نخ نما و مردود است و در چارچوب حمایت دولت انگلیس از دولت رژیم غاصب صهیونیستی مطرح می شود. رهبران رژیم کودک کش صهیونیستی از کامرون به عنوان بهترین دوست این رژیم در غرب یاد کرده اند. بنابراین، اظهارات کامرون عجیب نیست. انگلستان در جایگاه مدعی علیه قرار دارد و نباید نسبت به سایر کشورها از جمله ایران در جایگاه شاکی قرار گیرد.

گزارش کردن عرشه آنلاین; سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دولت انگلیس در قبال حوادث غزه مسئولیت حقوقی و بین المللی دارد و در این زمینه در جایگاه متهم است و نباید در جایگاه قرار گیرد. شاکی در مورد سایر کشورها از جمله ایران. وی در یکی دیگر از گفتگوهای خود در این باره به نقش دولت انگلیس در تشکیل رژیم صهیونیستی و حمایت بی حد و حصر دولت لندن از این رژیم اشاره کرد. و گفت: این مسائل و حمایت همه جانبه انگلیس در دو ماه گذشته از جنایات صهیونیست ها در غزه، مصداق بارز حمایت انگلیس از ایجاد بی ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا است.

کنعانی تاکید کرد: دولت انگلیس مسئول اتفاقاتی است که در منطقه رخ می دهد و باید پاسخگوی اقدامات خود در گذشته و اکنون در این منطقه باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین گفت: اعتراض خود را در بالاترین سطح به روسیه اعلام کرده ایم. ما هیچ طرفی را در مورد تمامیت ارضی تحمل نمی کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: اظهارات مندرج در بیانیه مشترک روسیه و کشورهای عربی در جزایر سه گانه ایرانی، اقدامی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ایران است و مفاد آن از نظر جمهوری اسلامی ایران مردود و غیرقابل قبول است. دیدگاه جمهوری اسلامی ایران

وی با تبریک فرا رسیدن میلاد مسیح و سال نو گفت: مسیحیان عزیز شرق و غرب جهان در این ایام، قلب شما با مردم فلسطین است.

وی تصریح کرد: برخی از مسیحیان به دلیل این جنگ و جنایاتی که صهیونیست ها مرتکب شده اند تصمیم گرفته اند کریسمس را جشن نگیرند، دست بردار نبوده و به جنایت علیه مردم فلسطین ادامه می دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره جنگ غزه، گفت: قطعنامه تصویب شده قطعنامه ای بی محتوا و غیر قابل اجرا است و این قطعنامه عملاً آن چیزی نیست که ملت فلسطین به خواست جامعه جهانی برای پایان فوری جنگ نیاز دارد و منعکس کننده آن است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.