افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

واکنش ترابی به رفتار خلیل زاده و عملکرد قلانوی/ جانشین بیرانوند شما را شگفت زده می کند!

  • کد خبر : 210331
واکنش ترابی به رفتار خلیل زاده و عملکرد قلانوی/ جانشین بیرانوند شما را شگفت زده می کند!

مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی گفت: انگیزه خوبی برای این دیدار داشتم و چون در بازی قبل نتیجه خوبی نگرفتیم، اما ممنون. خداحافظ. شرمنده هواداران نشدیم و امیدوارم پیشرفت خوبمان ادامه داشته باشد. وی در خصوص محرومیت علیرضا بیرانوند برای بازی بعدی مقابل ذوب […]

مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی گفت: انگیزه خوبی برای این دیدار داشتم و چون در بازی قبل نتیجه خوبی نگرفتیم، اما ممنون. خداحافظ. شرمنده هواداران نشدیم و امیدوارم پیشرفت خوبمان ادامه داشته باشد.

وی در خصوص محرومیت علیرضا بیرانوند برای بازی بعدی مقابل ذوب آهن گفت: دروازه بان جوان بسیار خوبی داریم که ندیده اید. او قطعا می تواند با ما بازی کند و مطمئنا از عملکرد او شگفت زده خواهید شد.

بازیکن تیم فوتبال ایران درباره انتقادات به این تیم نیز گفت: انتقاد چه فایده ای دارد؟ اگر انتقاد منطقی باشد قبول می کنیم اما اگر معقول نباشد قابل قبول نیست. امیرخان و الهاوی همه جا عذرخواهی کردند.

ترابی درباره اظهارات تند شجاع خلیل زاده و بی احترامی او به رسانه ها نیز گفت: نمی دانم شجاع چه گفته اما به هر حال به او احترام می گذاریم.

وی درباره عملکرد امیر قالنویی نیز گفت: قلنویی دوست نداشت بازی را باختیم، همه ایران می خواستند بازی را ببریم و امیر قالنویی هر تصمیمی گرفت به نظرش بهترین تصمیم بود و اگر همان توپ ها تبدیل شده بود. در اهداف، الان تعطیلات ملی است، شروع کرده بودیم و انشالله در دوره بعد آن را بازیابی می کنیم.

واکنش خلیل زاده به عملکرد ضعیف دفاعی تیم ملی: به تو ربطی ندارد!

حمایت تیم ملی فوتبال ایران از قلعه نویی جنجالی در اخبار میکسدزون ایجاد کرد.

به گزارش ایسنا، شجاع خلیل زاده بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی پس از باخت تیمش مقابل پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم. در این رقابت ها بدشانس بودیم اما به تیم رقیب تبریک می گویم. این فوتبال است و ما نتوانستیم برنده میدان شویم. امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی جبران کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا بازیکنان تیم ملی از جام ملت ها خسته شده اند؟ با کنایه گفت: نه هنوز بیرون نیامده.

شجاع خلیل زاده در پاسخ به اینکه آیا در جریان مسابقه درخواست تعویض کردید یا خیر؟ او با عصبانیت گفت: نه، مدافع چپ تیم گفت همسترینگش درد می کند و به مربی گفتم او را تعویض کند.

خلیل زاده ادامه داد: لطفا خبرنگاران سوال درست را از خمس بپرسند. کی گفته بازیکن عوض می کنم؟ برای جایگزینی کسی باید چه کار کنم؟ بازیکن روی زمین بود و به مربی هم گفتم.

خلیل زاده با واکنش تند ادامه داد: نمی دانم خبرنگاران به دنبال چه هستند؟ فوتبال بدون هوادار معنی ندارد و امیدوارم هیچ تیمی از هوادارانش محروم نباشد و از نزدیک بازی تیمش را دنبال کنند.

خلیل زاده ادامه داد: از هواداران تراکتورسازی عذرخواهی می کنم که نتوانستم آنها را خوشحال کنم. امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل با نتایج خوب دل شما را گرم کنیم.

وی در پاسخ به اینکه قلعه نویی پاسخ های قانع کننده ای درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا نداد، گفت: صحبت های قلعه نویی در برنامه زنده کاملا درست بود. زمانی که کی روش به جای خودش صحبت می کرد، آیا کسی از او سوالی از خبرنگاران پرسید که شما الان از قلعه نویی می پرسید و پاسخ می دهید؟ همه روزنامه نگاران اینجا همگی اهل کیروشیپور بودند.

وی ادامه داد: وقتی کیروش 8 سال ما را به تیم ملی دعوت نکرد، خبرنگاران کجا بودند که این سوالات را از او بپرسند؟ قلبم پر شده و دیگر حرف نمی زنم.

کاپیتان تراکتورسازی ادامه داد: شکست ما در جام ملت ها به دلایل فنی نبود و ماهیت فوتبال همین است. تیم تلاش کرد اما شکست خورد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اکرم عفیف، ملی پوش قطر در دیدار با قطر به راحتی خط دفاعی ایران را شکست؟ جواب داد: حالا چکار کنیم! اگر سوالی در مورد من دارید از من بپرسید تا به شما پاسخ دهم.

وی گفت: تعدادی از افراد از نظر منافع در معرض خطر بودند. 8 سال فوتبال درخشان من توسط آقای کی روش نابود شد و یکی از خبرنگاران در مورد آن صحبت نکرد زیرا همه شما به آن علاقه داشتید.

مدافع تیم ملی به میکروفن یکی از رسانه های حاضر در میکسدزون اشاره کرد و گفت: علاقه آنها حمایت از کیروش بود. توهین نمیکنم چون مطمئنم

خلیل زاده در پاسخ به انتقادات درباره عملکردش در تیم ملی فوتبال گفت: این موضوع به شما ربطی ندارد و من نباید جواب شما را بدهم!

وی در پاسخ به سوال خبرنگار درباره عملکردش گفت: شما نمی توانید بگویید چه جوابی بدهم یا نه و این به شما مربوط نیست!

شجاع خلیل زاده با عصبانیت و فریاد میکسدزون را ترک کرد و با کادر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی میکسدزون را ترک کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.