افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

واکنش تام کروز به شایعه عجیب زندگی شخصی اش

  • کد خبر : 24788
واکنش تام کروز به شایعه عجیب زندگی شخصی اش

در این فیلم، کارگردان فیلم Mission: Impossible – Fallout 1 مک‌کواری از کروز می‌خواهد تا عجیب‌ترین داستانی را که تا به حال درباره خودش در هالیوود شنیده به اشتراک بگذارد، و کروز می‌گوید که همیشه از این تصور اشتباه گیج شده است: «مردم نمی‌توانند به چشمان من نگاه کنند». سایمون پگ با اشاره به اینکه […]

در این فیلم، کارگردان فیلم Mission: Impossible – Fallout 1 مک‌کواری از کروز می‌خواهد تا عجیب‌ترین داستانی را که تا به حال درباره خودش در هالیوود شنیده به اشتراک بگذارد، و کروز می‌گوید که همیشه از این تصور اشتباه گیج شده است: «مردم نمی‌توانند به چشمان من نگاه کنند».

سایمون پگ با اشاره به اینکه تام کروز عادی تر از آن چیزی است که شخصیت او ممکن است نشان دهد، گفت: “من توانسته ام از همه باورهای عجیب و غریبی که او را احاطه کرده اند عبور کنم.” او از یک سو تام کروز و ستاره ای است که همه می خواهند درباره او بدانند و از سوی دیگر او یک انسان است. من دوست دارم با او عادی باشم.

وی با اشاره به عصبانیت شدید تام کروز در سال 2020 هنگام ساخت فیلم «ماموریت غیرممکن» که در آن گروه فیلمبرداری را به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های کووید-19 سرزنش کرد، گفت: در حالی که ویدیو مملو از فحاشی‌های کروز است، فاش‌کننده است. جنبه ای از شخصیت او به ندرت توسط مردم دیده می شود، اما تعهد او به ایمنی Covid-19 در اوج بحران کرونا و زنده نگه داشتن تولید در طول یک بیماری همه گیر مورد استقبال صنعت فیلم قرار گرفته است. همه چیزهایی که تام از لحاظ زندگی حرفه‌ای او به دلیل تهدید همه‌گیری بود. برای او این خطر وجود داشت که این ویروس بتواند سینمای روی زمین را از بین ببرد.

فیلم سینمایی “ماموریت غیرممکن – دفتر خاطرات مرگ قسمت اول” قرار است از جمعه 23 تیرماه در سینماها اکران شود. این فیلم وقایع قسمت ششم “ماموریت: غیرممکن: فال اوت” را دنبال می کند، جایی که اتان هانت (تام کروز) و دیگر عوامل مخفی جهان را از یک آخرالزمان هسته ای نجات دادند. ششمین قسمت از فرنچایز Mission: Impossible با فروش نزدیک به 800 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی، پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه در سال 2018 بود.

در این فیلم جدید، کروز بازگشته تا در کنار وینگ ریمز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، هنری چرنی و ونسا کربی بازی کند. از تازه واردان قسمت هفتم می توان به هیلی آتول، پوم کلمنتیف، کری الوز، راب دیلینی، ایندیرا وارما، شای ویگام، مارک گاتیس، اسای مورالس و چارلز پارنل اشاره کرد.

در ابتدا قرار بود این فیلم در سال 2021 اکران شود اما نمایش آن چندین بار به تعویق افتاد و اولین نمایش این فیلم در ایتالیا با بازخوردهای مثبتی همراه بود و منتقدان این فیلم را یکی از موفق ترین قسمت های این فیلم معرفی کردند. سریال، کار جذاب و عالی. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.