افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

واکنش به شهادت سردار نیلفروشان/ دبیرکل بعدی حزب الله قویتر می شود/ چرا دستور رهبری مبنی بر خونخواهی شهید هانیه اجرا نمی شود؟

  • کد خبر : 379513
واکنش به شهادت سردار نیلفروشان/ دبیرکل بعدی حزب الله قویتر می شود/ چرا دستور رهبری مبنی بر خونخواهی شهید هانیه اجرا نمی شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه علنی امروز مجلس چند تن از نمایندگان شورای اسلامی به موضوع شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان واکنش نشان دادند. به گزارش ایسنا، رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول در شورای اسلامی، گفت: سید حسن نصرالله جان خود را در راه دفاع از ارزش های اسلامی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه علنی امروز مجلس چند تن از نمایندگان شورای اسلامی به موضوع شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا، رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول در شورای اسلامی، گفت: سید حسن نصرالله جان خود را در راه دفاع از ارزش های اسلامی فدا کرد انشالله به زودی رژیم صهیونیستی و جنایتکاران آمریکا محکوم خواهند شد و خون شهدا. شهدا ریشه این رژیم باطل را از بین خواهند برد.

در ادامه فضل الله رنجبر نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی نیز گفت: خون پاک سید حسن نصرالله، جبهه مقاومت را در مبارزه با ظلم و ظلم و صهیونیست مصمم تر می کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در شورای اسلامی گفت: در صورت پیروزی شمر و یزید امروز باند تروریستی اشغالگر سرزمین فلسطین نیز پیروز خواهد شد. سید عباس موسوی را از ما گرفتند اما سید حسن نصرالله جای او را گرفت. بدون شک دبیرکل بعدی حزب الله راه خود را قوی تر و مصمم تر ادامه خواهد داد.

احمد بیگدلی نماینده خدابنده در شورای اسلامی گفت: اسرائیل غاصب و قاتل کودکان و حامیان رژیم صهیونیستی به ویژه آمریکای جنایتکار به زودی محو خواهد شد.

مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در شورای اسلامی، گفت: امیدوارم این جنایت هولناک بتواند در میان مسلمانان جهان علیه رژیم جنایتکار اعتمادسازی کند.

سید جلیل میرمحمدی نماینده تفت و میبد در شورای اسلامی گفت: دیپلماسی دولت باید جدی‌تر و قوی‌تر باشد و همه سازوکارهای جهان اسلام کار کنند و نگذارند درنده‌گری اسرائیل ادامه پیدا کند و «باید استفاده کنند». همه امکانات برای مقابله با رژیم صهیونیستی.

علی نیکزاد نایب رئیس شورای اسلامی نیز شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

چرا فرمان رهبری مبنی بر ریخته شدن خون شهید هانیه اجرا نمی شود؟

سید منان رئیسی نیز امروز در نشست علنی اظهار داشت: دو ماه از فرمان رهبری مبنی بر ریخته شدن خون شهید هانیه می گذرد اما آن طور که باید شاهد حرکت موثری از سوی شنوندگان فرمان نیستیم.

این نماینده مردم افزود: رهبری چند سال پیش فرمودند اگر یکی بزنند 10 تا می خورند، بنابراین برخوردها باید اینطور باشد نه اینکه در سال های اخیر ضربه هایی به جبهه مقاومت دیده ایم. چند ماه و پاسخ کافی داده نشد.

رئیسی در یادداشت دیگری درباره وضعیت مسکن گفت: وزیر راه اعلام کرده است که متعهد به یک میلیون مسکن موثر است، در حالی که سالانه حدود 700 هزار ازدواج داریم که در طول چهار سال دولت چهاردهم به سه میلیون می رسد. . مسکن از ما انتظار می رود که از مسئولیت خود شانه خالی نکنیم.

قانون تناسب حقوق بازنشستگان باید اعمال شود

از سوی دیگر مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان در مجلس نیز با تسلیت شهادت حسن نصرالله و سردار نیلفروشان گفت: شهادت آنان قلب همه آزادگان جهان اما رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار را جریحه دار کرد. باید بدانند که شهادت برای مجاهدین داوطلبانه است و مجاهدان انتخاب می کنند این اتفاقات جبهه حق را تضعیف نکرد و حتی آن را تقویت کرد.

وی در مشاهده دیگری با انتقاد از عدم اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: انفعال و بی تفاوتی وزارتخانه ها در سازمان برنامه و بودجه در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشستگان غیرقابل قبول است. منابع و اعتبارات در قانون پیش بینی شده است، پس چرا برخی می خواهند نارضایتی ایجاد کنند؟ این چه ربطی به پول گاز داره؟ انتظار می رود رئیس جمهور این موضوع را پیگیری کند.

نخعی از قطعی برق چاه های کشاورزی، کیفیت و کمیت آرد و وضعیت آب انتقاد کرد.

27218

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.