افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

واکنش برونکو به شکست دیگر و احتمال حذف از رهبری چین

  • کد خبر : 358453
واکنش برونکو به شکست دیگر و احتمال حذف از رهبری چین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال چین اگرچه با گل به خودی علی لجامی پیش افتاد و بیش از 70 دقیقه با یک بازیکن بیشتر بازی کرد، اما با نتیجه 2 بر یک و دو ضربه سر حسن کدش مغلوب عربستان شد. پس از پایان بازی برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم چین در نشست خبری صحبت […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال چین اگرچه با گل به خودی علی لجامی پیش افتاد و بیش از 70 دقیقه با یک بازیکن بیشتر بازی کرد، اما با نتیجه 2 بر یک و دو ضربه سر حسن کدش مغلوب عربستان شد. پس از پایان بازی برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم چین در نشست خبری صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، ایوانکوویچ درباره این دیدار گفت: ابتدا به تیم عربستان بابت این برد تبریک می گویم، از هوادارانی که در ورزشگاه ما را حمایت کردند بسیار تشکر می کنم، بازی بسیار سختی بود و دو گل از بازی آزاد دریافت کردیم. بازیکنان ما واقعاً با تلاش زیاد بازی کردند. بعد از شکست سخت در دیدار قبل، بهبود سریع و نمایش چنین عملکردی برای بازیکنان آسان نبود. این شکست بسیار ناراحت کننده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم قرار دادن بازیکن در تیرک نزدیک هنگام دفاع از ضربات کرنر، گفت: ما بازیکنانی را در پست نزدیک برای دفاع داشتیم و لی لی باید در آن موقعیت قرار می گرفت اما مشکل اینجا نبود. . نقطه . می دانستیم که ضربات کرنر یکی از نقاط قوت تیم عربستان است. گل هایی که ما دریافت کردیم به دلیل یک سری اشتباهات بود و مسئولیت تنها بر عهده لی لی نیست.

او همچنین درباره تعویض نکردن فرناندو با وجود کاهش قدرت بدنی و جایگزینی وو لی با وجود مهارت زیادش گفت: وو لی در این بازی تلاش زیادی کرد و عملکرد خوبی داشت، اما او در طول بازی زیاد دوید و قدرتش با ترکیب ژانگ یونینگ، ما به دنبال این بود که به حریف فشار بیاورد و اجازه ندهد که مدافعان حریف به راحتی توپ را بچرخانند و موقعیت های خطرناکی را در زمین ایجاد کردند.

وی در مورد انتخاب ژی وننگ از سوی زردین یوان به عنوان جانشین گفت: در خصوص جایگزینی ژی ونگ برای زردین یوان دلیل این تغییر این بود که پس از ورود زردین یوان توانست حریف را در خط هافبک متوقف کند و لی یوان. در وینگر بود و به چپ منتقل شد، زیرا در باشگاه او نیز در آن پست بازی می کند.

برانکو در خصوص احتمال اخراجش از تیم ملی چین پاسخ داد: این سوال واقعا من را نگران می کند و با توجه به شکست سنگین بازی قبلی، هدف ما در این گروه قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و صعود به لیگ برتر است. سه تیم قدرتمند ژاپن، عربستان و استرالیا در این گروه قرار دارند، اما ما همچنان در تلاش هستیم و هنوز 8 بازی دیگر باقی مانده است امیدهای زیادی.”

ایوانکوویچ همچنین در پاسخ به این سوال که چرا عربستان بعد از 80 دقیقه با انجام 3 تعویض بازی را در اختیار گرفت و چین همچنان تعویض های استفاده نشده داشت، گفت: اول اینکه عربستان با آوردن یک مدافع به جای یک تعویض، ما هیچ تغییری نکردیم. به دلیل شرایط خوبی که در زمین داشتیم، تعویض های ما به دلیل مصدومیت هایی مانند جیانگ گوانگتای بود. .

سرمربی کروات افزود: باید به یاد داشته باشیم که شرایط در آن لحظه از بازی بسیار پیچیده بود. به عنوان مثال، ژو چنجی، مدافع میانی مشکل کوچکی داشت و ما می خواستیم احتمال تعویض او را در شرایط اضطراری حفظ کنیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم هیچ تغییری ایجاد نکنیم.»

برانکو در پایان گفت: علاوه بر این، تحلیل دقیقی از این گروه انجام داده ایم. با توجه به اینکه سه بازی اول مقابل سه تیم بسیار قدرتمند بود، امتیاز گرفتن سخت است. اما ما آماده ایم و سعی می کنیم در بازی های بعدی امتیاز بگیریم.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=358453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.