افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
6

واکنش برندن آرونسون از USMNT به پیروزی بر ایران، آسیب پولیسیک

  • کد خبر : 1593
واکنش برندن آرونسون از USMNT به پیروزی بر ایران، آسیب پولیسیک

این هافبک جوان درباره گل تاریخی و مصدومیت ناگوار پولیشیچ و طرز فکرش برای تعویض این ستاره مقابل ایران صحبت کرد. برندن آرونسون یکی از بی شمار استتیم ملی مردان ایالات متحده آمریکاستارگانی که اولین حضور خود در جام جهانی را در قطر انجام می دهند، و تیم جوان این مسابقات را کاملاً شروع کرده […]



این هافبک جوان درباره گل تاریخی و مصدومیت ناگوار پولیشیچ و طرز فکرش برای تعویض این ستاره مقابل ایران صحبت کرد.

برندن آرونسون یکی از بی شمار استتیم ملی مردان ایالات متحده آمریکاستارگانی که اولین حضور خود در جام جهانی را در قطر انجام می دهند، و تیم جوان این مسابقات را کاملاً شروع کرده است.

آرونسون، هافبک 22 ساله که به صورت حرفه ای برای تیم لیگ برتری لیدز یونایتد بازی می کند، در نیمه دوم بازی روز سه شنبه مقابل ایران، کریستین پولیشیچ مصدوم را جذب کرد. پولیسیچ در حالی که تک گل مسابقه را به ثمر رساند، ضربه دردناکی به وسط بخش وارد کرد، که برای فرستادن USMNT به مرحله حذفی کافی بود، جایی که آنها روز شنبه به مصاف هلند خواهند رفت.

آرونسون در مصاحبه ای درباره این گل گفت: «به یاد دارم که او گل زد و همه ما دیوانه شدیم Sports Illustratedرابین لاندبرگ. و سپس او را روی زمین می بینید و می گویید: “اوه خدای من، این چیست؟” مثل همه، تو هم آن «اوف» بزرگی داشتی، مثلاً چه اتفاقی می‌افتد، می‌دانی؟ چون از جایی که ما بودیم نمی توانستی زاویه را ببینی.

«… وقتی او بلند شد، به نظر می‌رسید که چیزی اشتباه است، می‌توان گفت، اما او نیمه کاره را ادامه داد، بنابراین واقعاً به نظر نمی‌رسید که چیزی پیش آمده باشد. برای من این یک گل دیوانه کننده و دیوانه کننده بود و چه هدفی برای تاریخ ما.”

آرونسون گفت که تیم، از جمله پولیسیچ، هنگامی که پس از پیروزی 1-0 به هتل بازگشتند، “بسیار خوشحال و تقریبا در شوک” بودند.

“این یک رویا برای همه ما است. فکر می‌کنم این تقریباً اولین جام جهانی برای همه است. برای رفتن به آنجا و انجام کاری که در مرحله گروهی انجام دادیم و سپس ایران را در یک بازی فینال شکست دادیم، با آن مانند یک فینال برخورد کردیم، این یک احساس شگفت انگیز است و فقط به شما نشان می دهد که گروه ما چقدر قوی است.

آرونسون به SI گفت که پولیسیچ “عالی کار می کند” و هر روز پیش از بازی هلند در نظر گرفته می شود. آرونسون آماده است در صورت لزوم یک بار دیگر نقش بزرگی برای تیم ایفا کند.

برای من، بیشتر از همه روی تیم متمرکز است. اگر نامم خوانده شود و مجبور شوم به میدان بروم، تمام تلاشم را انجام خواهم داد.» در بازی یادم می آید که در نیمه اول نامم را صدا زدند. طرز فکر شما واقعاً وجود ندارد زیرا فکر می کنید کریستین خوب بود، او بقیه نیمه را بازی کرد و سپس ناگهان با شما تماس گرفته شد و احساسات زیادی بر شما حاکم شد و می گویید “اوه” خدای من. باید برای رفتن آماده شوم. این 45 دقیقه آخر است، باید از این برتری دفاع کنیم یا یک گل دیگر بگیریم، بنابراین احساسات زیادی بر من وارد شد. اما هر چه که باشد، هر نقشی که باید در بازی بعدی بازی کنم، آماده بازی هستم.»

USMNT پس از یک جفت تساوی با ولز و انگلیس و پیروزی مقابل ایران به مرحله حذفی صعود کرد. اکنون آمریکایی‌ها با تیم با استعداد هلند روبرو هستند که با هفت امتیاز از گروه A، دو برد همراه با یک تساوی به برتری رسیدند.

این دو تیم مرحله یک هشتم نهایی را روز شنبه ساعت 10 صبح به وقت شرقی آغاز خواهند کرد.

  • فوتبال بیشتر:وستون مک‌کنی تجربه USMNT خود را در حلقه کامل به ارمغان می‌آورد
  • عذرخواهی کانیلو آلوارز به خاطر تهدید لیونل مسی
  • درام Day of Tiebreak به گروه آشوب جام جهانی استراحت می دهد
  • USMNT برای مواجهه با یک مانع اروپایی که 20 سال است برطرف نشده است



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.