افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

واکنش بایدن به درز اطلاعات طبقه بندی شده درباره حمله اسرائیل به ایران

  • کد خبر : 405063
واکنش بایدن به درز اطلاعات طبقه بندی شده درباره حمله اسرائیل به ایران

ایسنا: جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید تاکید کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به شدت نگران افشای اسناد محرمانه مرتبط با ایران است و منتظر دریافت نتایج تحقیقات در این زمینه است. کربی تصریح کرد: پرزیدنت بایدن به شدت نگران درز اسناد مربوط به آمادگی اسرائیل برای پاسخ به ایران است، […]

ایسنا: جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید تاکید کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به شدت نگران افشای اسناد محرمانه مرتبط با ایران است و منتظر دریافت نتایج تحقیقات در این زمینه است.

کربی تصریح کرد: پرزیدنت بایدن به شدت نگران درز اسناد مربوط به آمادگی اسرائیل برای پاسخ به ایران است، رئیس جمهور آماده دریافت نتایج تحقیقات است.

وی همچنین اظهار داشت که هیچ نشانه ای مبنی بر افشای اسناد بیشتری وجود ندارد. دوراکربی تاکید کرد: می خواهیم بفهمیم که چگونه این اتفاق افتاده و چگونه می توانیم از تکرار آن جلوگیری کنیم.

پیش از این پایگاه خبری تحلیلی اکسیوس در گزارشی به انتشار دو سند محرمانه اطلاعاتی آمریکا و نگرانی مقامات این کشور از نحوه افشای آنها اشاره کرده بود.

آکسیوس در گزارش خود اسناد فاش شده را به فعالیت های نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص حمله احتمالی این رژیم به ایران ربط داد و نوشت: اسناد فاش شده حاکی از جزئیات فعالیت های نظامی اسرائیل در پاسخ به حمله اول اکتبر ایران است.

با این حال، بر اساس اسناد فاش شده که آکسیوس می گوید از داخل نهاد امنیتی آمریکا درز کرده است، گزارش آژانس اطلاعات فضایی ملی آمریکا با استفاده از تصاویر ماهواره ای از پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی نوشته شده است.

بر اساس گزارش این پایگاه خبری، اطلاعات فاش شده جزئیات رزمایش نیروی هوایی اسرائیل را فاش کرده و در صورت «تأیید» صحت، حاکی از «بررسی دقیق تحرکات اسرائیل توسط نیروهای اطلاعاتی آمریکایی با استفاده از ماهواره های جاسوسی» است. “.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.