افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
0

واکنش بایدن به ترور یحیی سنوار

  • کد خبر : 400400
واکنش بایدن به ترور یحیی سنوار

به گزارش خبرآنلاین ایرنا؛ جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی با صدور بیانیه‌ای بدون کوچک‌ترین اشاره‌ای به اقدامات و جنایات اسرائیل در راستای این رژیم گفت: صبح امروز مقامات اسرائیلی به تیم امنیت ملی من اطلاع دادند که یحیی سنوار، رهبر حماس، ممکن است در «عملیات اسرائیل کشته شد» کشته شد.بایدن گفت: […]

به گزارش خبرآنلاین ایرنا؛ جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی با صدور بیانیه‌ای بدون کوچک‌ترین اشاره‌ای به اقدامات و جنایات اسرائیل در راستای این رژیم گفت: صبح امروز مقامات اسرائیلی به تیم امنیت ملی من اطلاع دادند که یحیی سنوار، رهبر حماس، ممکن است در «عملیات اسرائیل کشته شد» کشته شد.
بایدن گفت: اکنون آزمایش DNA مرگ سینوار را تایید کرده است. این روز خوبی برای اسرائیل، ایالات متحده و جهان است.»

وی بدون اشاره به چندین دهه جنایات اسرائیل و ریشه های عملیات 7 اکتبر 2023 (عملیات طوفان الاقصی) با حمایت از این رژیم گفت: اسرائیل حق کامل دارد که رهبری و ساختار نظامی حماس را نابود کند. حماس دیگر قادر به اجرای 7 اکتبر نیست.

رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: به زودی با نتانیاهو درباره آزادی گروگان ها و پایان جنگ صحبت خواهم کرد.

بایدن گفت: «به زودی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و دیگر رهبران اسرائیل صحبت خواهم کرد تا به آنها در راه آزادی گروگان ها و پایان دادن یک بار برای همیشه به این جنگ که ویرانی های زیادی را برای مردم بی گناه وارد کرده، تبریک بگویم». صحبت کن.”

رئیس جمهور آمریکا گفت: اکنون فرصتی برای “روز جدید” در غزه بدون حماس و یک راه حل سیاسی که آینده بهتری را برای اسرائیلی ها و فلسطینی ها فراهم می کند، وجود دارد. یحیی سنوار مانعی غیرقابل عبور برای رسیدن به همه این اهداف بود. آن مانع دیگر وجود ندارد. اما ما کار زیادی در پیش داریم.”

بایدن همچنین به همکاری اطلاعاتی کشورش با رژیم اسرائیل در انجام عملیات تروریستی علیه رهبران حماس اذعان کرد. به ندرت یک عملیات نظامی وجود داشته است که در آن رهبران حماس صدها کیلومتر از تونل های چندین طبقه را طی کنند و مصمم به محافظت از خود بدون توجه به غیرنظامیان باشند.

رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: اما این عملیات نظامی امروز بار دیگر نشان می دهد که هیچ تروریستی در هیچ کجای جهان نمی تواند از عدالت فرار کند، هر چقدر هم که طول بکشد.

رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه بار دیگر مدعی شد که یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه را ترور کرده است.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی ساما، ارتش و سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شبک» در بیانیه‌ای اعلام کرد که السنوار در حملات این رژیم در جنوب غزه کشته شده است.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی با انتشار عکس هایی مدعی شدند که این عکس ها جسد یحیی السنوار است و ارتش صهیونیستی نیز اعلام کرد که در حال بررسی «DNA» جسد مذکور شبیه به یحیی السنوار است. سنوار.

این در حالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که اولین آزمایش “DNA” انجام شده و شهادت یحیی السنوار را تایید کردند.

این چهارمین بار است که رژیم اسرائیل مسئولیت قتل السنوار را بر عهده می گیرد. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هنوز به این اظهارات رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.