افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

واکنش بازارها وحشت کاذب است/ مراقب فضاسازی برای دلالان باشید

  • کد خبر : 309275
واکنش بازارها وحشت کاذب است/ مراقب فضاسازی برای دلالان باشید

بازار؛ گروه اقتصادی: بدون شک عواقب ترور اسماعیل هنیه برای اسرائیل بسیار بزرگ خواهد بود و مقاومت انتقام خواهد گرفت. اما در شرایط فعلی این موضوع واکنش احساسی در بازار خواهد داشت. چگونه جو روانی منجر به معاملات منفی در بازار سرمایه شده است. همچنین در شرایطی که بازار به کف حمایتی رسیده بود و […]

بازار؛ گروه اقتصادی: بدون شک عواقب ترور اسماعیل هنیه برای اسرائیل بسیار بزرگ خواهد بود و مقاومت انتقام خواهد گرفت. اما در شرایط فعلی این موضوع واکنش احساسی در بازار خواهد داشت. چگونه جو روانی منجر به معاملات منفی در بازار سرمایه شده است. همچنین در شرایطی که بازار به کف حمایتی رسیده بود و بسیاری از فعالان بورس به رسیدن به سطح حمایت و عملکرد شاخص امیدوار بودند.

وضعیت کنونی بورس نشان می دهد که جو روانی نمادهای طلا را مثبت و بالعکس سایر نمادها منفی شدند. چون قرار است قیمت دلار افزایش پیدا کند. اما این وضعیت شبیه وعده صادق در فروردین 1403 است که در آن زمان پس از عملیات قول صادقانه قیمت دلار در حدود 72 هزار تومان باز شد. اما پس از اینکه اسرائیل اقدامات جدی علیه ایران انجام نداد، قیمت دلار کاهش یافت.

در آن زمان بسیاری از مردم دلار را به قیمت بالایی می خریدند. آنها فکر می کردند که افزایش قیمت دلار ادامه خواهد داشت. در حالی که دولت در مورد منابع ارزی باز بود. بنابراین در شرایط فعلی احتمال تکرار همین اتفاق وجود دارد.

در این شرایط کسانی که وارد بازار فارکس می شوند ضرر خواهند کرد. زیرا بانک مرکزی منابع ارزی کافی برای تامین تمام تقاضاها را در اختیار دارد. از سوی دیگر، اسرائیل در موقعیت ضعیفی قرار دارد و نمی تواند با گروه های مقاومت از یمن، لبنان، فلسطین، عراق و… کنار بیاید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.