افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

واکنش ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بیروت – تابناک

  • کد خبر : 308793
واکنش ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بیروت – تابناک

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امشب حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در بیروت را به شدت محکوم کرد و بر حق مشروع دولت لبنان تاکید کرد. ، ارتش و مقاومت در پاسخ به اقدامات تهاجمی آنها. این رژیم رژیم اسرائیل و دولت آمریکا […]

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امشب حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در بیروت را به شدت محکوم کرد و بر حق مشروع دولت لبنان تاکید کرد. ، ارتش و مقاومت در پاسخ به اقدامات تهاجمی آنها. این رژیم رژیم اسرائیل و دولت آمریکا را به دلیل گسترش دامنه تنش و بحران در منطقه مقصر دانست.

به گزارش فارس، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله هوایی امشب (سه شنبه 18 مرداد) رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در بیروت را به شدت محکوم کرد.

کنعانی این حمله رژیم صهیونیستی را نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان و نقض آشکار قوانین و مقررات بین المللی و منشور سازمان ملل متحد دانست.

سخنگوی آژانس دیپلماسی تاکید کرد؛ اقدام ظالمانه و جنایتکارانه باند جنایتکار صهیونیستی در حومه بیروت قطعا نمی تواند فرزندان غیور ملت و مقاومت سرافراز لبنان را از ادامه راه شرافتمندانه حمایت از مظلوم فلسطین و مقابله با تجاوزات رژیم اسرائیل باز دارد. آپارتاید .

کنعانی با تاکید بر حق مشروع دولت، ارتش و مقاومت لبنان در قبال اقدامات تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی، رژیم جعلی اسرائیل و دولت آمریکا را عامل گسترش دامنه تنش و بحران در منطقه دانست و خواستار شد جامعه بین المللی جامعه بین المللی و شورای امنیت سازمان ملل باید فوراً مسئولیت خود را در قبال تهدیدات رژیم اسرائیل علیه امنیت لبنان و صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی انجام دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تسلیت به خانواده های قربانیان این حمله تجاوزکارانه، برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد و با دولت و ملت لبنان ابراز همدردی و همبستگی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=308793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.