افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

واکنش ایران به ترور یکی از فرماندهان حزب الله

  • کد خبر : 174085
واکنش ایران به ترور یکی از فرماندهان حزب الله

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام ماجراجویانه رژیم صهیونیستی در قتل شهید «وسام حسن طوال» از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان را به شدت محکوم کرد. به گزارش خبرآنلاین، ناصر کنعانی دوشنبه شب چرخش رژیم صهیونیستی به سمت عملیات های تروریستی دروغین را دلیل ضعف و ناتوانی ظاهری این رژیم در بعد نظامی و ضربات دردناکی […]

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام ماجراجویانه رژیم صهیونیستی در قتل شهید «وسام حسن طوال» از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ناصر کنعانی دوشنبه شب چرخش رژیم صهیونیستی به سمت عملیات های تروریستی دروغین را دلیل ضعف و ناتوانی ظاهری این رژیم در بعد نظامی و ضربات دردناکی دانست که به هژمونی دروغین این رژیم در نبردها وارد شده است. از جمله در نوار غزه و افزود: اقدامات پلید هرگز نمی تواند شکست جبران ناپذیر این رژیم در طوفان الاقصی و جنگ افروزی سه ماهه آن علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری را جبران کند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور ضمن هشدار به جامعه جهانی از جمله شورای امنیت سازمان ملل متحد، نسبت به تلاش آشکار و ماجراجویانه رژیم صهیونیستی برای گسترش دامنه درگیری و جنگ در منطقه هشدار داد و از ادامه جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد. جنایات همزمان علیه شهروندان فلسطینی در غزه و کرانه باختری. نقض حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان و سوریه و توسل علنی این رژیم غاصب به تروریسم سازمان یافته، خطری فوری برای صلح و امنیت منطقه و جهان است و بی شک رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان آن مسئول عواقب آن هستند. اقدامات تروریستی و ماجراجویانه

کنعانی با ارج نهادن به حمایت‌های شرافتمندانه لبنان از ملت فلسطین در برابر رژیم جنایتکار اسرائیل، شهادت سردار مجاهد وسام حسن طولی را به دولت، ملت و حزب‌الله لبنان بویژه به خانواده آن شهید گرانقدر تبریک و تسلیت گفت. ، این ضایعه را به جامعه اسلامی تسلیت گفت. حمایت جمهوری ایران از وحدت. وی بر یکپارچگی، ثبات و امنیت لبنان و همچنین حق دفاع از خود و بازدارندگی در برابر اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.