افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
0

واکنش اوکراین به اطلاعات ادعایی درباره ارسال موشک های بالستیک ایران به روسیه

  • کد خبر : 355170
واکنش اوکراین به اطلاعات ادعایی درباره ارسال موشک های بالستیک ایران به روسیه

۱۸ / ۰۶ / ۱۴۰۳ – ۰۵:۴۲:۰۰ وزارت امور خارجه اوکراین در واکنش به گزارش ادعایی وال استریت ژورنال درباره ارسال موشک های بالستیک کوتاه برد از ایران به روسیه اعلام کرد که از این موضوع «عمیقاً نگران» است. به گزارش ایلنا، وزارت امور خارجه اوکراین در واکنش به گزارش ادعایی وال استریت ژورنال درباره […]


۱۸ / ۰۶ / ۱۴۰۳ – ۰۵:۴۲:۰۰





وزارت امور خارجه اوکراین در واکنش به گزارش ادعایی وال استریت ژورنال درباره ارسال موشک های بالستیک کوتاه برد از ایران به روسیه اعلام کرد که از این موضوع «عمیقاً نگران» است.

به گزارش ایلنا، وزارت امور خارجه اوکراین در واکنش به گزارش ادعایی وال استریت ژورنال درباره ارسال موشک های بالستیک کوتاه برد از ایران به روسیه، اعلام کرد که از این موضوع «عمیقاً نگران» است.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای افزایش همکاری‌های نظامی تهران و مسکو را تهدیدی برای اوکراین، اروپا و خاورمیانه دانست و از جامعه جهانی خواست تا فشار بر ایران و روسیه را افزایش دهند.

وال استریت ژورنال پیشتر به نقل از مقامات آمریکایی و اروپایی مدعی شده بود که ایران موشک های بالستیک کوتاه برد به روسیه ارسال کرده است. اقدامی که ابزار نظامی قدرتمند دیگری را برای استفاده در جنگ علیه اوکراین در اختیار مسکو قرار می دهد.

مقامات آمریکایی و اروپایی اعلام کرده اند که این اقدام پس از هشدارهای شدید غرب مبنی بر عدم ارائه این سلاح ها به مسکو صورت گرفته است.

مقامات غربی گفته اند این محموله شامل صدها موشک بالستیک کوتاه برد است.

یک مقام ارشد اروپایی نیز به وال استریت ژورنال گفت که «این پایان کار نیست» و انتظار می رود ایران تسلیحات بیشتری به روسیه ارسال کند.

این گزارش در حالی منتشر می شود که ایران بارها ارائه سلاح به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را رد کرده است.


انتهای پیام/


تلگرام خبری

پروزاک

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.