افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

واکنش الحشد الشعبی به حمله آمریکا به پایگاه های این سازمان

  • کد خبر : 134215
واکنش الحشد الشعبی به حمله آمریکا به پایگاه های این سازمان

الحشد الشعبی در بیانیه خود تصریح کرد: پیش از این (چهارشنبه) چندین پایگاه در معرض تجاوزات آمریکا قرار گرفت که در نتیجه آن هشت نفر شهید و چهار نفر مجروح شدند. یک منبع امنیتی امروز (چهارشنبه) به خبرگزاری شفق گفت: پهپادهای آمریکایی صبح امروز مقر الحشد الشعبی را در منطقه السیدات جرف الصخر (النصر) بمباران […]

الحشد الشعبی در بیانیه خود تصریح کرد: پیش از این (چهارشنبه) چندین پایگاه در معرض تجاوزات آمریکا قرار گرفت که در نتیجه آن هشت نفر شهید و چهار نفر مجروح شدند.

یک منبع امنیتی امروز (چهارشنبه) به خبرگزاری شفق گفت: پهپادهای آمریکایی صبح امروز مقر الحشد الشعبی را در منطقه السیدات جرف الصخر (النصر) بمباران کردند.

از آغاز عملیات تهاجمی الاقصی توسط مقاومت فلسطین و همچنین حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم فلسطین، گروه های مقاومت در حمایت از فلسطین بارها به پایگاه های آمریکا در عراق حمله کردند. و سوریه

در ادامه بیانیه الحشد الشعبی آمده است: در این حملات، فرماندهی عملیات الجزیره در منطقه امنیتی جرف النصر در شمال بابل نیز مورد حمله قرار گرفت و این حمله در حین انجام کار ملی و مقدس نیروهای رزمنده و قهرمان ما را هدف قرار داد. . وظیفه این مصیبت وارده را به خانواده شهدا تسلیت می گوییم و برای مجروحان آرزوی بهبودی عاجل داریم.

الحشد الشعبی تاکید کرد: ما این حملات خصمانه را که نقض جدی حاکمیت عراق است به شدت محکوم می کنیم. سازمان الحشد الشعبی بر پایبندی کامل خود به دستورات فرمانده معظم کل قوا تاکید می کند زیرا بخشی از سیستم امنیتی، نظامی و دفاعی عراق است و ما در انجام هیچ وظیفه ای تردید نخواهیم کرد. در راستای دفاع از عراق و حاکمیت آن.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.