افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

واکنش اسماعیل نژاد پس از درخشش در لیگ لهستان: تازه شروع کردم!

  • کد خبر : 405699
واکنش اسماعیل نژاد پس از درخشش در لیگ لهستان: تازه شروع کردم!

به گزارش رکنا، اسکرا در هفته هفتم لیگ والیبال لهستان موفق شد با نتیجه 3 بر یک بیدزین را شکست دهد. اسکرا پرافتخارترین تیم لهستان با 9 قهرمانی در ست اول شکست خورد اما در سه ست بعدی موفق شد پیروز شود. امین اسماعیل نژاد وی پس از پایان بازی گفت: متاسفانه بازی را خوب […]

به گزارش رکنا، اسکرا در هفته هفتم لیگ والیبال لهستان موفق شد با نتیجه 3 بر یک بیدزین را شکست دهد. اسکرا پرافتخارترین تیم لهستان با 9 قهرمانی در ست اول شکست خورد اما در سه ست بعدی موفق شد پیروز شود.

امین اسماعیل نژاد وی پس از پایان بازی گفت: متاسفانه بازی را خوب شروع نکردیم و مشکلات سازمانی زیادی داشتیم اما توانستیم در ست های بعدی ریتم خود را بالا ببریم و پیروز شویم. این پلاس لیگا است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. شروع بازی برای ما بسیار پیچیده بود. با این حال من راضی هستم زیرا کار بزرگی انجام دادیم. ما این مسابقه را برای شادی هواداران خود بردیم.

شاگردان جرج کورتو بازی را خوب شروع نکردند اما توانستند در زمین مسابقه برنده از آب بیرون بیایند. بازیکن ایرانی درباره دلیل باخت تیمش در ست اول گفت: این باخت در ست اول عمدتا به دلیل مشکلات فنی بود که توضیح آن سخت است. در دفاع کمی مشکل داشتیم، در سرویس هم کمی مشکل داشتیم، اما بعد از ست اول اعتماد به نفس دوباره به دست آوردیم و به بازی خوب ادامه دادیم. این بازی را با استرس زیادی شروع کردیم. بازیکنان حریف با سرویس های خود به ما فشار می آوردند و دریافت آن برای ما سخت بود و این باعث می شد آن طور که باید شرایط را کنترل نکنیم اما در نهایت موفق شدیم. خیلی خوشحالم که 3 امتیاز را کسب کردم، اما هنوز کار زیادی برای انجام دادن داریم. بازی های سختی با حریفان بزرگ پیش رو داریم. امیدوارم بتوانیم بازی خود را بیش از پیش بهتر کنیم.

اسماعیل نژاد در این دیدار 24 امتیاز شامل 3 امتیاز سرویس به دست آورد. او در 7 بازیی که تاکنون انجام داده است 154 امتیاز کسب کرده و رکورد 31 امتیازی او در بازی مقابل ترافل گدانسک بوده است.

مهاجم ایرانی درباره عملکرد خوبش در این فصل گفت: این تازه شروع کار است. پلاس لیگا بسیار سخت و یکی از بهترین لیگ های جهان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.