افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

واکنش اسمار به لابی گری بازیکنان برای سرمربیگری او در پرسپولیس

  • کد خبر : 204566
واکنش اسمار به لابی گری بازیکنان برای سرمربیگری او در پرسپولیس

آفتاب نیوز: اسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک در روز شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: در نیمه اول بازی دو تیم مساوی بود و تیم آلومینیوم توانست فضا پیدا کند و ما داشتیم. فرصت هایی برای تبدیل آنها به گل، اما متاسفانه اینطور نبود. در نیمه اول می […]

آفتاب نیوز:

اسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک در روز شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: در نیمه اول بازی دو تیم مساوی بود و تیم آلومینیوم توانست فضا پیدا کند و ما داشتیم. فرصت هایی برای تبدیل آنها به گل، اما متاسفانه اینطور نبود. در نیمه اول می توانستیم بازی را در دست بگیریم و با صحبت هایی که با بچه ها داشتیم موقعیت هایی ایجاد کنیم اما اینطور نشد و حریف از فرصت آنها استفاده کرد و به گل رسید.

وی در مورد تاثیر بازیکنان در انتخابش به عنوان مربی گفت: به تصمیم باشگاه احترام می گذارم. این باشگاه یک مدیر عامل و یک هیئت مدیره و چند بازیکن حرفه ای دارد که برای آن بازی می کنند. رابطه خوب من با پرسپولیسی ها ربطی به انتخابم به عنوان مربی ندارد. دلیل انتخابم این بود که یک فصل و نیم به تیم نزدیک بودم، به همان کاری که کردیم ادامه دهیم. این سوال را باید از مدیرعامل و هیئت مدیره بپرسید.

دلیل اینکه چند بازیکن بعد از بازی به زمین دویدند چه بود؟ عثمر در این باره گفت: ربطی به مجازات و مسائل دیگر نداشت. من از بازیکنان راضی هستم و آنها باید بیشتر تلاش کنند. این فقط یک نوع تمرین بود.

تیم شما بهتر از نیم فصل است یا خیر؟ عثمر در این باره گفت: پنجره ما بسته بود و بازیکنان را با خود آوردیم تا در صورت امکان از آنها استفاده کنیم. در این دیدار نسبت به نیم فصل اول گزینه های کمتری داشتیم. دو بازیکن خوبمان سرلک و عمری را از دست دادیم. ما نتوانستیم از بازیکنان جدید در این بازی استفاده کنیم. باشگاه باید تمام تلاش خود را برای حضور این بازیکنان در تراکتورسازی انجام دهد.

وی درباره وضعیت ملی پوشان پرسپولیس نیز گفت: از سه ملی پوش صحبت می کنید؟ قبل از اینکه بچه ها به ما ملحق شوند به دلیل ناراحتی از حذف از جام ملت های آسیا آنها را چند روز استراحت دادیم. در هر دو جلسه با ما تمرین کردند. آن‌طور که فکر می‌کنید در زمین بازی ناراحت نبودند، فکر نمی‌کنم.

عثمر در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد از سبک یحیی گل محمدی پیروی کند یا سبک جدیدی در پرسپولیس داشته باشد، گفت: من در تیم فنی آقای گل محمدی بودم. در نیمه دوم آلومینیو قبل از گلی که به ثمر رساند حتی فرصت گلزنی هم نداشت. ما به دنبال بهبود آنچه بودیم هستیم. ما آمده ایم تا چیزهای خوب را بهبود بخشیم. داشتن توپ الزامی است. ما باید کنترل بازی را بهبود بخشیم. هر تیمی که توپ و میدان خوبی داشته باشد به هدفش می رسد.

وی در خصوص فشار هواداران پس از این شکست و کنترل این انتقادات گفت: تیم های بزرگ دنیا همیشه فشار را احساس می کنند. پرسپولیس یکی از این تیم هاست. فقط برد باعث کاهش فشار می شود. می خواهم به هواداران این اطمینان را بدهم که بازیکنان جان خود را خواهند داد و کمبود زمان وجود نخواهد داشت. تنها چیزی که باید به آن فکر کنیم ریکاوری و فکر کردن به بازی بعدی است. در بازی بعدی تماشاگر نخواهیم داشت و اگر هم بود خیلی به ما کمک می کردند.

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت مرتضی پورعلیگنجی گفت: صحبت درباره او خیلی راحت است چون در سطح بین المللی بازی کرده و ملی پوش است. جای خالی او، یاسین سلمانی و وحید امیری را احساس می کنیم. جای خالی پورعلی گنجی در تیم احساس شد. او بازیکن و رهبر خوبی است. بازگشت و بازی در این فصل برای او سخت است. مرتضی را همیشه در کنار خود داریم و دوست داشتم او را داشته باشم اما در خط دفاع کنعانی و ولسیانی با هم خوب بودند و خوب کار کردند. امیدواریم مرتضی هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد.

آیا با حضور مهدی ترابی، استخدام استون اورونوف منطقی بود؟ عثمر در پاسخ به این سوال گفت: هر چه بازیکنان باکیفیت بیشتری به تیم بیاوریم، تیم قدرتمندتر می شود. تیم زمانی وارد مسابقه می شود که در درون تیم رقابت وجود داشته باشد. اورونوف هم بازیکن جوانی است و فوتبال تجارتی است که پرسپولیس را نباید در آن رها کرد.

وی در خصوص نیاز این تیم به دروازه بان دوم تصریح کرد: در نیم فصل محدودیتی برای جذب بازیکن داریم و این به درد مربیان می خورد. ما به دنبال دروازه بان دوم بودیم اما وقتی بازیکنی را می آوریم که بازی نکرده است، دروازه بان هایی که داریم بهتر می شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.