افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

واکنش آموزش و پرورش به حادثه ای که در آغاز سال تحصیلی در بین دانش آموزان یک هنرستان در ارومیه رخ داد.

  • کد خبر : 371790
واکنش آموزش و پرورش به حادثه ای که در آغاز سال تحصیلی در بین دانش آموزان یک هنرستان در ارومیه رخ داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربیدر اطلاعیه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی درباره جزئیات ریزش سقف یک کلاس درس در ارومیه آمده است: در پی ریزش نسبی گچ سقف یک کلاس درس در ارومیه. ، گزارش شده که آنچه رخ داده تنها ریزش جزئی گچ سقف کلاس بوده و […]

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربیدر اطلاعیه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی درباره جزئیات ریزش سقف یک کلاس درس در ارومیه آمده است: در پی ریزش نسبی گچ سقف یک کلاس درس در ارومیه. ، گزارش شده که آنچه رخ داده تنها ریزش جزئی گچ سقف کلاس بوده و مشکل خاصی برای ابن بابات وجود نداشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: پس از این حادثه و مصدومیت جزئی 2 دانش آموز با حضور پرسنل اورژانس اعلام شد مورد نگران کننده ای وجود ندارد اما همکاران مدرسه دانش آموزان را برای اطمینان از مشکل به بیمارستان اعزام کردند.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در اطلاعیه خود افزود: در حال حاضر هیچ یک از دانش آموزان مشکلی ندارند و منتظر جواب آزمایشات تصویربرداری هستند.

امروز صبح باید گفت اولین حادثه سال تحصیلی در آذربایجان غربی در هنرستان شهر ارومیه رخ داد (اینجا) که دو دانش آموز مجروح شدند.

خبرآنلاین آذربایجان غربی از زحمات رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی که در کمترین زمان ممکن اخبار آموزش و پرورش را گزارش می دهد که با انتخاب سجاد امیر کردلر از خبرنگاران با تجربه اتفاق افتاد قدردانی می کند. از آذرماه سال گذشته و با ارتباط کافی با رسانه ها موجب اطلاع رسانی به موقع از این سازمان شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.