افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

واژگونی خودرو در مه ولات یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

  • کد خبر : 250090
واژگونی خودرو در مه ولات یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

به گزارش رکنا، محمدرضا چهالسری چهارشنبه شب افزود: تصادف ساعت 17:30 امروز در کیلومتر 20 محور ماهنه – گناباد رخ داد. وی گفت: بر اساس اعلام مرکز فرماندهی و ارتباطات اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، بلافاصله کارشناسان پایگاه اورژانس جاده ای ماهنه به محل حادثه اعزام و فرد مصدوم به امام رضا (ع) […]

به گزارش رکنا، محمدرضا چهالسری چهارشنبه شب افزود: تصادف ساعت 17:30 امروز در کیلومتر 20 محور ماهنه – گناباد رخ داد.

وی گفت: بر اساس اعلام مرکز فرماندهی و ارتباطات اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، بلافاصله کارشناسان پایگاه اورژانس جاده ای ماهنه به محل حادثه اعزام و فرد مصدوم به امام رضا (ع) منتقل شد. ع) بیمارستان شهر فیض آباد مرکز شهرستان مه ولات.

چهالسری تصریح کرد: با توجه به کویری بودن مسیر از تمامی رانندگان تقاضا می شود برای جلوگیری از تصادف و حوادث رانندگی هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه ای استراحت کنند تا با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

سرهنگ علی اسدالله زاده جانشین پلیس راه شادمهر نیز علت واژگونی را عدم توانایی در کنترل خودرو به دلیل نقص فنی (ترکیدگی لاستیک) عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به جمعیتی بالغ بر 375 هزار نفر در این سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات رسانی می کند که از این تعداد 187 هزار و 17 نفر در مناطق روستایی ساکن هستند.

فیض آباد مرکز شهرستان مه ولات با 57 هزار نفر جمعیت در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.

مرکز شهرستان 224 هزار نفری تربت حیدریه علاوه بر اینکه مرکز درمانی منطقه جنوب خراسان رضوی است در 150 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد و دارای مزیت های مختلف در زمینه کشاورزی، معدن، صنعت و بازرگانی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.