افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

وان پلاس پد گو با مشخصات جذاب و قیمت مقرون به صرفه معرفی شد

  • کد خبر : 96554
وان پلاس پد گو با مشخصات جذاب و قیمت مقرون به صرفه معرفی شد

شرکت چینی وان پلاس، سازنده لوازم الکترونیکی، از عرضه جدیدترین تبلت خود با نام وان پلاس پد گو (OnePlus Pad Go) خبر داد. این تبلت جانشین وان پلاس پد است که اوایل امسال عرضه شده بود. وان پلاس پد گو دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های چشمگیر، از جمله صفحه نمایش 11.35 اینچی با وضوح […]


شرکت چینی وان پلاس، سازنده لوازم الکترونیکی، از عرضه جدیدترین تبلت خود با نام وان پلاس پد گو (OnePlus Pad Go) خبر داد. این تبلت جانشین وان پلاس پد است که اوایل امسال عرضه شده بود. وان پلاس پد گو دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های چشمگیر، از جمله صفحه نمایش 11.35 اینچی با وضوح 2.4K و نسبت تصویر 7 به 5 است که آن را برای کسانی که اهل فیلم دیدن و یا مطالعه هستند، ایده‌آل می‌کند. با این حال، این تبلت نسخه ضعیف‌تر و مقرون به صرفه‌تری از وان پلاس پد معمولی است و بیشتر مناسب کسانی است که بودجه محدود دارند.

یکی از ویژگی‌های برجسته وان پلاس پد گو کیفیت بالای صفحه نمایش آن در مقایسه با قیمتش است. این تبلت همچنین مجهز به چهار بلندگو با پشتیبانی از دالبی اتموس (Dolby Atmos) است که یک تجربه صوتی فراگیر را تضمین می‌کند. همچنین دارای روشنایی متغیر ​​400 نیت و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بوده که تصاویری روان و پر زرق و برق را ارائه می‌دهد.

از نظر عملکرد، وان پلاس پد گو دارای 8 گیگابایت حافظه رم بوده و در دو گزینه ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی در دسترس خریداران خواهد بود. علاوه بر این، این تبلت تا 1 ترابایت حافظه جانبی اضافی را نیز از طریق کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس پد گو

وان پلاس پد گو برای تأمین انرژی قطعات خود به یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که به ادعای شرکت سازنده می‌تواند تا 514 ساعت در حالت آماده به کار و 40 ساعت در حالت پخش موسیقی، این تبلت را روشن نگه دارد. چنین باتری بزرگی تضمین می‌کند که کاربران می‌توانند بدون نگرانی از تمام شدن شارژ در بین روز، از تبلت خود استفاده کرده و لذت ببرند.

تبلت وان پلاس پد گو در سه مدل با میزان حافظه و گزینه‌های اتصال مختلف عرضه می‌شود. قیمت مدل وای-فای با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی 240 دلار بوده و مدل LTE هم به ترتیب با قیمت‌های 265 دلار و 288 دلار برای پیکربندی 8/128 و 8/256 گیگابایت به فروش خواهد رسید.

وان پلاس پد گو

وان پلاس پد گو از روز 12 اکتبر (20 مهر) از طریق خرده‌فروشی‌های مختلف از جمله Amazon، Flipkart، وب‌سایت رسمی وان پلاس، فروشگاه‌های OnePlus Experience و برخی فروشگاه‌های دیگر برای خرید در دسترس خواهد بود.

به طور کلی، وان پلاس پد گو مجموعه‌ای چشمگیر از ویژگی‌ها و مشخصات را ارائه می‌دهد که آن را به گزینه‌ای راضی کننده و مناسب برای کاربرانی تبدیل می‌کند که به دنبال تبلتی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=96554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.