افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

وانت چری آماده بازارهای صادراتی

  • کد خبر : 409455
وانت چری آماده بازارهای صادراتی

به گزارش بازار، خودروسازان چینی در سال های اخیر حضور خود را در بازار وانت بارها تقویت کرده اند. چری هم چند وقت پیش وارد این عرصه شد. اکنون وانت چری برای بازارهای صادراتی آماده است. به نظر نمی رسد که این کامیون اکنون در چین عرضه شود. وانت چری هنوز نام دقیقی ندارد و […]

به گزارش بازار، خودروسازان چینی در سال های اخیر حضور خود را در بازار وانت بارها تقویت کرده اند. چری هم چند وقت پیش وارد این عرصه شد. اکنون وانت چری برای بازارهای صادراتی آماده است. به نظر نمی رسد که این کامیون اکنون در چین عرضه شود.

وانت چری هنوز نام دقیقی ندارد و با کد KP11 شناخته می شود. این کامیون با موتورهای مختلف بنزینی، پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی عرضه خواهد شد.

در قسمت جلو، وانت KP11 مجهز به جلوپنجره مشبک بزرگ با حروف چری است. این جلوپنجره طراحی مشابه کامیون های آمریکایی مانند فورد رنجر دارد. چراغ ها مانند تیگو 8 پرومکس هستند و 2 ردیف چراغ دیگر در کناره های سپر قرار گرفته اند. صفحه اسکید نقره ای از موتور و گیربکس در برابر اجسام خارجی محافظت می کند.

کامیون KP11 در دسته کامیون های دو کابین قرار می گیرد. دستگیره های درهای کامیون سنتی و دارای روکش مشکی هستند. نسخه ارائه شده از این کامیون مجهز به تجهیزات کمپینگ است که بازار هدف آن را نشان می دهد.

چراغ های عقب خیلی از درب عقب فاصله دارند. همچنین یک پله بر روی در تعبیه شده است تا ورود یا خروج کاربران به فضای بار آسانتر شود. روی در صندوق عقب نیز حروف گیلاسی نوشته شده است.

مشخصات فنی وانت چری.

به نظر می رسد ابعاد وانت چری مشابه با فورد رنجر باشد. نسخه بنزینی این خودرو از موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری استفاده خواهد کرد. نسخه های برقی و پلاگین هیبریدی این کامیون نیز از موتورهای مشابه کراس اوورهای این شرکت بهره خواهند برد.

روزنامه نگاران چینی بر این باورند که وانت KP11 بر اساس وانت چینی ZXVishi مدل 1986 که در سال 2021 عرضه شد، توسعه یافته است. این کامیون مانند بی وای دی شارک ابتدا در بازارهای صادراتی عرضه خواهد شد. انتظار داریم فروش این خودرو از سال 2025 آغاز شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.