افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

وام 900 میلیون تومانی بانک مهر بدون محدودیت برای همه

  • کد خبر : 283854
وام 900 میلیون تومانی بانک مهر بدون محدودیت برای همه

بانک قرض الحسنه مهر ایران با اولویت شرکت های کوچک و دانش بنیان به اشخاص حقوقی وام 900 میلیون تومانی می دهد. با مجوز بانک مرکزی، بانک قرض الحسنه مهر ایران از این پس می تواند 900 میلیون توکن وام قرض الحسنه به مشتریان حقوقی با اولویت بنگاه های خرد و دانش بنیان پرداخت کند. […]

بانک قرض الحسنه مهر ایران با اولویت شرکت های کوچک و دانش بنیان به اشخاص حقوقی وام 900 میلیون تومانی می دهد.

با مجوز بانک مرکزی، بانک قرض الحسنه مهر ایران از این پس می تواند 900 میلیون توکن وام قرض الحسنه به مشتریان حقوقی با اولویت بنگاه های خرد و دانش بنیان پرداخت کند.

البته مبلغ این وام 750 میلیون تومان بود که در سال 1403 به 900 میلیون تومان افزایش یافت و شرکت های مختلف می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

بر این اساس متقاضیان دریافت این وام می توانند موارد متعددی از جمله ایجاد امتیاز اعتباری و ارائه وثیقه مناسب برای دریافت این وام را انجام دهند.

جزئیات وام 400 میلیون تومانی مهر ایران برای اشخاص حقیقی

همچنین با مجوز بانک مرکزی، از این پس بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند تا سقف 400 میلیون تومان وام به مشتریان واقعی خود پرداخت کند. مبلغ این وام در سال گذشته 300 میلیون تومان بود و امسال از 100 میلیون تومان به 400 میلیون تومان افزایش یافت.

لازم به ذکر است مبلغ هر قسط این وام ۷ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ تومان و سود کل این خط ۴۸ میلیون تومان است.

اهدای تسهیلات به صاحبان مشاغل خانگی توسط جهاددانشگاهی قزوین

مدیر جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: جهاددانشگاهی امکان اختصاص 60 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی و صاحبان مشاغل شاغل در حوزه مشاغل کوچک و مشاغل داخلی را دارد. می توانند با مساعدت معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان قزوین مراحل اداری را تکمیل و از این خدمات بهره مند شوند.

فرشاد پیله چی در خصوص فعالیت های اشتغال زایی در جهاد دانشگاهی قزوین گفت: معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قزوین در تلاش است تا اکوسیستم دانش بنیان خود را در بین آحاد جامعه حفظ کند و این ایده ها را به مرحله تجاری سازی برساند. همکاری این موسسه در سطوح مختلف

وی افزود: وجود مراکز رشد، تسهیلگران و پارک های علم و فناوری در حوزه صنعت و فرهنگ یکی از مهم ترین نیازهای استان قزوین که یک استان صنعتی است، می باشد. تبدیل شده و پیگیر جهاد دانشگاهی نیز هستیم تا با حمایت پارک علم و فناوری و حمایت مسئولان عالی رتبه استان، پردیس شهرک صنعتی و فرهنگی احداث کنیم تا شاهد موفقیت های بیشتری در عرصه صنعت باشیم. و فرهنگ استان

مدیر جهاددانشگاهی قزوین خاطرنشان کرد: ما در جهاد دانشگاهی به دنبال خدمات معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی برای ارتقای مهارت مردم و ایجاد اشتغال هستیم و این معاونت به عنوان مرکز آموزشی تلاش کرده خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه دهد. استان قزوین است و با آموزش های کاربردی و اشتغال محور به دنبال تکمیل بستر پیوند علم و صنعت است.

وی ادامه داد: سالانه بیش از 30 هزار دانشجو از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی بهره مند می شوند. در مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی گروه های مختلف از جمله پزشکی، فنی و مهندسی، زبان، هنر، علوم انسانی، علوم کامپیوتر، آموزش سازمانی و صنعت. فعال هستند و استخدام فراگیر است و دوره های تدریس شده در این بخش ها منجر به افزایش مهارت های فردی افراد و یا ایجاد فرصت های شغلی برای دانشجویان می شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قزوین، پیله چی اظهار داشت: همانطور که قبلا هم گفتم قزوین یک استان صنعتی است و نیازمندی های استان توجه ویژه به صنعت را می طلبد. جهاد دانشگاهی نیز به عنوان نهادی علمی و توسعه محور این رسالت را بر دوش خود گرفته است تا گامی پربار در این راستا بردارد.

وی یکی از دستاوردهای مهم معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قزوین را آموزش مشاغل خانگی عنوان کرد و گفت: آموزش مشاغل خانگی از جمله دستاوردهای مهم معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قزوین است. وی افزود: آموزش توسعه کسب و کار در منزل یکی از طرح های دانشگاهی جهاد است. در این طرح پس از آموزش و استخدام افراد توانمند، آنها را با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بازار کار متصل کرده ایم.

مدیر جهاددانشگاهی استان قزوین ادامه داد: این نهاد انقلابی مانند سایر دستگاه های اجرایی مجوز اهدای تسهیلات را دارد. ماموریت جدیدی برای جهاد دانشگاهی نیز در سال جاری ابلاغ شد که بر اساس آن جهاددانشگاهی به صاحبان مشاغل خانگی و مشاغل کوچک در زمینه اشتغال تسهیلات می دهد.

پیله چی در پایان گفت: جهاددانشگاهی این امکان را دارد که 60 میلیارد تومان برای اهدای تسهیلات اشتغال زایی و صاحبان مشاغل شاغل در حوزه مشاغل کوچک و مشاغل خانگی اختصاص دهد. می توانند با مساعدت معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان قزوین مراحل اداری را تکمیل و از این خدمات بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=283854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.