افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

وام 5 تا 200 میلیونی آنلاین بدون مشکل دریافت کنید

  • کد خبر : 387208
وام 5 تا 200 میلیونی آنلاین بدون مشکل دریافت کنید

وام 200 میلیون تومانی بانک صادرات به صورت کامل به صورت شخصی و با پشتیبانی حساب کوتاه مدت پرداخت می شود. جزئیات بیشتر در مورد این تسهیلات را در زیر بخوانید. به گزارش تجارت نیوز، مشتریان بانک صادرات که سپرده های کوتاه مدت در این بانک دارند می توانند در طرح اعتباری «67» تا سقف […]

وام 200 میلیون تومانی بانک صادرات به صورت کامل به صورت شخصی و با پشتیبانی حساب کوتاه مدت پرداخت می شود. جزئیات بیشتر در مورد این تسهیلات را در زیر بخوانید.

به گزارش تجارت نیوز، مشتریان بانک صادرات که سپرده های کوتاه مدت در این بانک دارند می توانند در طرح اعتباری «67» تا سقف 200 میلیون تومان وام بانکی دریافت کنند. بانک صادرات نرخ سود این وام را 6 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت آن 36 ماه تعیین کرده است. نکته جالب توجه در مورد این وام این است که تمامی مراحل ثبت نام و پرداخت این وام به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه شمس بانک صادرات انجام می شود و متقاضیان برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

جزئیات وام طرح 67 بانک صادرات

حداقل مبلغ پرداختی طرح اعتباری «67» پشتیبانی شده توسط حساب کوتاه مدت بانک صادرات پنج میلیون تومان و حداکثر سقف آن 200 میلیون تومان است. متقاضیان این طرح می توانند با افتتاح سپرده کوتاه مدت در این بانک تا سقف 80 درصد مبلغ سپرده خود را از بانک صادرات دریافت کنند.

لازم به ذکر است با افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت به متقاضیانی که در این طرح شرکت می کنند سود هفت درصد سرمایه گذاری تعلق می گیرد که به صورت ماهانه پرداخت می شود.

قسط وام 200 میلیون تومانی بانک صادرات چقدر است؟

واجدین شرایطی که می توانند با حمایت حساب کوتاه مدت بانک صادرات وام 200 میلیون تومانی از طرح «67» با سود 6 درصد و حداکثر بازپرداخت 36 ماه وام دریافت کنند، باید 6 وام پرداخت کنند. میلیون 84 هزار در هر ماه. در نتیجه کل مبلغ پرداختی وام گیرنده به بانک در پایان دوره بازپرداخت مبلغ 218606000 تومان می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.