افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

وام 300 میلیونی بدون کارمزد

  • کد خبر : 170816
وام 300 میلیونی بدون کارمزد

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این تسهیلات با هدف بهره گیری از اعضای نظام مهندسی، گروه مسجد، مددکاران تامین اجتماعی، گروه صنعتگران، مددکاران، دامداران، روحانیون و … ایجاد شده است که رانندگان کامیون، تاکسی را انجام داده اند. و جاذبه ها و همچنین گروه عشایری. لازم به ذکر است افرادی که تمایل به دریافت […]

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این تسهیلات با هدف بهره گیری از اعضای نظام مهندسی، گروه مسجد، مددکاران تامین اجتماعی، گروه صنعتگران، مددکاران، دامداران، روحانیون و … ایجاد شده است که رانندگان کامیون، تاکسی را انجام داده اند. و جاذبه ها و همچنین گروه عشایری.

لازم به ذکر است افرادی که تمایل به دریافت خدمات از آفتاب دارند باید در یکی از شعب بانک سینا سپرده قرض الحسنه پس انداز داشته باشند. برای درخواست این تسهیلات باید مبلغ 50 هزار تومان پس از واریز به مدت یک تا 12 ماه در حساب نگهداری شود. افراد بر اساس میانگین حسابی که ایجاد می کنند، این وام را دریافت خواهند کرد.

بر اساس اطلاعات موجود، کل مبلغ این تسهیلات از 300 میلیون تومان فراتر نمی رود. مدت بازپرداخت این خط اختیاری است و بین شش تا ۴۸ ماه متغیر است. لازم به ذکر است نصب این طرح غیرانتفاعی بوده و کارمزد آن صفر می باشد.

با توجه به شرایط قبلی، یعنی حداکثر مبلغ وام و مدت پرداخت اقساط، مبلغ هر قسط این اعتبار 6 میلیون و 818 هزار و 182 تومان خواهد بود. مجموع هزینه های این تسهیلات بالغ بر 300 میلیون توکن است.

چیزهایی که متقاضیان طرح تسهیلات آفتاب باید بدانند

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند می توانند این طرح را به افراد دیگر انتقال دهند. در عین حال، دارندگان حساب آفتاب امکان استفاده از کارت بانکی و متعادل کردن میانگین موجودی را با واریز و برداشت وجوه خود در این کارت دارند.

مطبوعات

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.