افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

وام 300 میلیونی بانک ملت بدون وثیقه

  • کد خبر : 354249
وام 300 میلیونی بانک ملت بدون وثیقه

بانک ملت در طرح قرض الحسنه نیک وام قرض الحسنه به مشتریان واجد شرایط خود به مبلغ 300 میلیون تومان تسهیلات اعطا کرده است. ذینفعان این وام افرادی هستند که به حساب شما واریز کرده اند. اما مالک این طرح کمکی کیست؟ جزئیات وام 300 میلیون تومانی بانک ملت متقاضیان دریافت طرح وام قرض الحسنه […]

بانک ملت در طرح قرض الحسنه نیک وام قرض الحسنه به مشتریان واجد شرایط خود به مبلغ 300 میلیون تومان تسهیلات اعطا کرده است. ذینفعان این وام افرادی هستند که به حساب شما واریز کرده اند. اما مالک این طرح کمکی کیست؟

جزئیات وام 300 میلیون تومانی بانک ملت

متقاضیان دریافت طرح وام قرض الحسنه از بانک ملت ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه در این بانک افتتاح و مبلغی را به عنوان سپرده در آن واریز کنند و سپس با ایجاد یک حساب متوسط ​​حداقل چهار ماهه بتوانند تا سقف وام بگیرند. 110 درصد از مبلغ سپرده شما سررسید حداقل 12 ماهه بگیرید. البته ضریب سهولت در این طرح برای دارندگان حساب 12 ماهه متوسط ​​با بازپرداخت 36 ماهه به 320 درصد خواهد رسید.

نکته قابل توجه در مورد طرح نیک وام بانک ملت این است که این خدمات تنها به افرادی اعطا می شود که حداقل دارای رتبه اعتباری C باشند و افرادی که رتبه اعتباری پایین تری دارند مشمول این وام نمی شوند. افراد سلطنتی نیز می توانند امتیازات این تسهیلات را به بستگان درجه یک خود منتقل کنند.

مبلغ هر قسط از وام 300 میلیون تومانی بانک ملت چقدر است؟

اگر متقاضی موفق به دریافت وام تا سقف 300 میلیون تومان با توجه به مدت بازپرداخت 36 ماهه شود، باید هر ماه مبلغ 9 میلیون تومان را به بانک ملت پرداخت کند. هزینه های اضافی این وام برای ارائه و اعتبار 300000 تومان تعیین شده است.

برای آشنایی بیشتر با این پروژه گزارش اعطای وام پویا بانک تجارت را در تجارت نیوز بخوانید.

طرح بانک گردشگری پارسا فقط برای افرادی است که در این بانک حساب قرض الحسنه افتتاح کرده و موفق به سپرده گذاری و ایجاد حساب میانگین حداقل چهار تا ۱۲ ماهه شده اند. حداکثر مبلغ این وام 300 میلیون تومان، حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه و کارمزدی بین دو تا چهار درصد برای آن در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است سپرده در بانک بلوکه نمی شود، بلکه متقاضی تنها در صورت داشتن ضامن رسمی و بدهکار نبودن به بانک می تواند وام 300 میلیون تومانی بدون بهره از بانک گردشگری دریافت کند. جزو لیست سیاه بانک مرکزی نیست بانک گردشگری نیز درصد افزایش مبلغ اعتبار را به نسبت مبلغ سپرده 300 درصدی یعنی سه برابری اعلام کرده است. ارزش هر قسط وام پارسا با احتساب کارمزد چهار درصد و 36 ماه پرداخت اقساط، 9 میلیون و 90 هزار تومان است.

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه گزارش وام توریسی پارسا بانک را در تجارت نیوز بخوانید.

متقاضیان برای دریافت خدمات وام بدون بهره “احسان” از بانک کشاورزی “احسان” باید حداقل یک حساب میانگین حداقل یک ماهه ایجاد کنند. حساب مورد تایید بانک برای پرداخت این وام قرض الحسنه است که وام گیرنده باید مبلغی را در آن واریز کند تا 190 درصد مبلغ وام را دریافت کند.

با احتساب کارمزد چهار درصد و بازپرداخت 36 ماهه در نظر گرفته شده برای این طرح، وام گیرنده باید در هر قسط 9 میلیون توکن به بانک کشاورزی پرداخت کند.

طرح بانک احسان شامل 100 هزار تومان هزینه اضافی است که می توان آن را پرداخت های دیگری از وام گیرنده به بانک نامید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.