افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

وام 200 میلیونی بانک صادرات با سود 6 درصد

  • کد خبر : 330471
وام 200 میلیونی بانک صادرات با سود 6 درصد

بانک صادرات در چارچوب طرح «67» به مشتریانی که سپرده های بلندمدت دارند وام قرض الحسنه با نرخ سود 6 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماهه پرداخت می کند. حداقل مبلغ پرداختی طرح تسهیلات پشتیبانی شده توسط حساب کوتاه مدت بانک صادرات 5 میلیون تومان و حداکثر سقف آن 200 میلیون تومان است. متقاضیان […]

بانک صادرات در چارچوب طرح «67» به مشتریانی که سپرده های بلندمدت دارند وام قرض الحسنه با نرخ سود 6 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماهه پرداخت می کند.

حداقل مبلغ پرداختی طرح تسهیلات پشتیبانی شده توسط حساب کوتاه مدت بانک صادرات 5 میلیون تومان و حداکثر سقف آن 200 میلیون تومان است. متقاضیان این طرح می توانند با سپرده گذاری بلندمدت و قفل وجوه خود در بانک جهت تامین امنیت بانک صادرات از مزایای این طرح بهره مند شوند. البته این سپرده هفت درصد سود دارد.

شایان ذکر است کلیه مراحل دریافت شیء 100 میلیون تومانی با پشتیبانی حساب کوتاه مدت به صورت حضوری و از طریق سامانه شمس امکان پذیر است.

نسبت بین مبلغ وام و مبلغ سپرده در این طرح اعتباری 80 درصد است. یعنی اگر فردی 100 میلیون تومان به حساب خود واریز کند، می تواند 80 میلیون تومان تسهیلات بانک صادرات دریافت کند.

قسط وام 200 میلیون تومانی بانک صادرات چقدر است؟

با احتساب حداکثر مبلغ وام 200 میلیون تومانی، نرخ سود 6 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماهه، مبلغ هر قسط ماهانه طرح 67 بانک صادرات به 6 میلیون و 84 هزار تومان خواهد رسید. به این ترتیب در پایان مدت وام گیرنده 218 میلیون توکن به بانک صادرات پرداخت خواهد کرد.

گفتنی است این وام به افرادی که چک بلامحل دارند یا به شبکه بانکی بدهی دارند تعلق نمی گیرد.

پس از دریافت 150 میلیون تومان برای خرید کالا، وام گیرنده باید با احتساب کارمزد چهار درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 24 ماهه، 6 میلیون و 513 هزار تومان در هر قسط پرداخت کند. مجموع اقساط وام در پایان سررسید بالغ بر 157 میلیون و 889 هزار تومان است./تجارت نیوز

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اولویت صندوق امداد استان را اعطای وام اشتغالزایی عنوان کرد و گفت: این صندوق تاکنون 2 میلیون و 300 هزار وام به متقاضیان ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در چهارمین همایش ملی قرض نیکو با محوریت الگوی تخصیص بهینه منابع قرض الحسنه افزود: صندوق امداد استانی کمیته امداد دارای سه اساسنامه است که به تصویب شورای عالی استان رسیده است. مقام معظم رهبری در سال 1393.

وی خاطرنشان کرد: هر قدمی که در این صندوق برداشته می شود زیر نظر بانک مرکزی و بر اساس اساسنامه آن است.

بختیاری گفت: سال گذشته با توجه به عملکرد مطلوب این صندوق هفت بار مورد تشویق قرار گرفت و 6 میلیارد تومبه دریافت کرد.

وی ادامه داد: کارهای ارزنده ای در این زمینه انجام شده است و اولویت اصلی صندوق امداد استان اعطای وام برای اشتغالزایی است و شاهد بوده ایم که گاهی با 20 میلیون تومبا مسیر زندگی مددکار تغییر می کند.

به گفته رئیس کمیته امداد، وام تا سقف 10 میلیون تومان بلاعوض است و تاکنون 25 میلیارد تومان وام به متقاضیان واجد شرایط اعطا شده است.

وی اعلام کرد: معوقات صندوق امداد استان زیر یک درصد است و این نشان می دهد که وام گیرندگان قانونی و متعهد هستند و 75 درصد وام گیرندگان از مشمولان تحت پوشش کمیته امداد و مابقی افراد زیر پنجم هستند. دهک جامعه

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: افرادی که در این صندوق سپرده گذاری می کنند، ضمانت بازگشت پول را دارند و می توانند معادل مبلغ سپرده شده در محل سپرده، وام دریافت کنند.

وی تاکید کرد: اولویت بعدی بازپرداخت وام قرض الحسنه در صندوق امداد استان، ایجاد اشتغال، خرید مسکن و ساخت و درمان و آموزش دانش آموزان و نخبگان است.

بختیاری با یادآوری اینکه صندوق امداد استان برای افزایش اعتماد مردم یک ریال به کارکنان خود و کمیته امداد پرداخت نمی کند، ابراز امیدواری کرد که خیرین کمک بیشتری به این صندوق کنند.

مدیرکل صندوق امداد استانی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز عضویت 10 میلیون نفری در این صندوق قرض الحسنه را برشمرد و گفت: ایجاد صندوق های قرض الحسنه به صورت مستقل یا توسط بانک های تجاری. در قانون بانکداری اسلامی مقرر شده است و این وجوه قرض الحسنه باید مورد توجه مراجع ذیربط قرار گیرد.

علی عاشوری افزود: یکی از اقدامات و موضوعات مهم صندوق های قرض الحسنه تامین منابع برای وام های خرد است و در عمل این ظرفیت وجود دارد و وام به متقاضیان پرداخت می شود اما باید از ظرفیت خیرین بیشتر استفاده شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.