افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

وام 140 میلیون تومانی برای وام گیرندگان یارانه ای

  • کد خبر : 394517
وام 140 میلیون تومانی برای وام گیرندگان یارانه ای

مرکز اصفهان; رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ورزنه گفت: این طرح با هدف رفع مشکلات اشتغال ناشی از بی آبی و خشکسالی چندین ساله در این منطقه اجرا می شود. محمد حیدری با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای پروژه نیروگاه خورشیدی افزود: از ابتدای سال تاکنون 320 متقاضی واجد شرایط حمایت شناسایی […]

مرکز اصفهان; رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ورزنه گفت: این طرح با هدف رفع مشکلات اشتغال ناشی از بی آبی و خشکسالی چندین ساله در این منطقه اجرا می شود.

محمد حیدری با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای پروژه نیروگاه خورشیدی افزود: از ابتدای سال تاکنون 320 متقاضی واجد شرایط حمایت شناسایی شده اند که از این تعداد برای راه اندازی 155 پروژه پنل خورشیدی قرض الحسنه. بیش از 21 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی هر پروژه نیروگاه خورشیدی بیش از 140 میلیون تومان اعتبار به متقاضیان پرداخت می شود، گفت: وی گفت: اجرای این طرح با همکاری اداره برق، مراکز خیریه، بسیج محلات و بانک های عامل با هدف کمک به ایجاد اشتغال انجام می شود. به طور منظم برای مشتریان حمایت شده انجام می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست امسال 2 میلیارد و 257 میلیون ریال مستمری و هزینه درمانی به بیماران سالمند تحت پوشش این نهاد پرداخت شد.

مجید الهیراد اظهار داشت: از این اعتبار 2 میلیارد و 230 میلیارد ریال در قالب مستمری به بیماران سالمند و 27 میلیارد ریال نیز برای درمان بیماران تحت بیمه پرداخت شد.

به گفته وی، هر خانواده 2 نفره از سالمندان تحت حمایت این نهاد حمایتی ماهانه 14 میلیون و 200 هزار ریال مستمری دریافت می کنند.

الهیراد بیان کرد: 31 هزار و 86 سالمند شهری و روستایی در این استان تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند و از حقوق بازنشستگی، خدمات درمانی و سایر خدمات بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: سالمندان در گروه سنی 60 سال به بالا هستند که از این تعداد 9 هزار و 112 نفر در نقاط شهری و 21 هزار و 976 نفر در مناطق روستایی ساکن هستند.

الهراد تصریح کرد: 15 هزار و 403 زن و 15 هزار و 683 مرد در بین سالمندان تحت حمایت هستند که از این تعداد 20 هزار و 190 نفر بین 60 تا 74 سال، 10 هزار و 261 نفر بین 75 تا 90 سال و 635 نفر بالای 90 سال هستند. قدیمی

وی گفت: از جمله حمایت های کمیته مددکاری سالمندان می توان به خدمات بستری، خدمات پاراکلینیکی، دارو و تجهیزات، فرانشیز و جبران مابه التفاوت خدمات بیمه ای اشاره کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: تامین مایحتاج اولیه سالمندان، خدمات مددکاری موردی، لوازم خانگی، پرداخت یارانه اجاره مسکن به مستاجران، شش میلیون ریال به ازای هر خانه مستاجر در ماه، از جمله این موارد است. سایر خدمات این سازمان پشتیبانی ارشد.

وی بیان کرد: این نهاد حمایتی 80 تا 100 درصد هزینه درمان بیماران سالمند زمینگیر را پرداخت می کند.

الهیراد ادامه داد: از 31.86 سالمند، 600 نفر دارای بیمار در زمین نیاز به سرپناه دارند و در نیمه نخست امسال پنج هزار و 600 میلیون ریال برای نگهداری از سالمندان در زمین های بالای 60 سال که نیاز دارند پرداخت شده است. پناهگاه

وی بیان کرد: از دیگر خدمات نیز می توان به پرداخت کمک خرید تجهیزات یا کالا برای سالمندان از جمله تجهیزات پزشکی از جمله تخت، تشک موجدار، دستگاه اکسیژن ساز و پرداخت کمک خرید سمعک، عینک اشاره کرد. و دندان مصنوعی این سازمان حمایتی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تامین حداقل نیازهای اولیه سالمندان نیازمند را از سیاست های این نهاد دانست و افزود: فراهم آوردن امکان حضور مستمر سالمندان در جوامع. و تاکید بر حفظ جایگاه و جایگاه سالمندان در خانواده محور برنامه های کمیته امداد در حوزه سالمندان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردستان از افزایش 34 درصدی کمک های مردمی به این نهاد خبر داد.

محمدجواد شفیعی اردستانی گفت: امسال در جشنواره عاطفه ها 1000 بسته لوازم اداری با میانگین هر بسته 400 هزار تومان توزیع شده است که امیدواریم بتوانیم در پایان سال پاسخگوی نیاز دانش آموزان باشیم. پروژه.” .

بیش از 800 دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند و افزود: امسال جشنواره عاطفه در بیش از 80 مدرسه شهرستان اردستان برگزار می شود و کمک های جمع آوری شده در مدارس توسط مدیران به سرعت در اختیار خانواده ها قرار می گیرد. از همان مدرسه یا از مدارس مجاور. شما یک دانش آموز نیازمند دارید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست سال جاری 71 میلیارد ریال از سوی مردم نیکوکار این شهرستان به این نهاد کمک شده است، گفت: مجموع کمک های مشترکین خیریه. سازمان ها در شش ماهه امسال 607 میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته 607 میلیون تومان بوده است. قبلا 17 درصد رشد داشته است.

شفیعی با اشاره به اینکه هم اکنون 2 هزار حامی در این شهرستان از 372 کودک یتیم و بی سرپرست حمایت می کنند، خاطرنشان کرد: در شش ماهه امسال حامیان با 2 میلیارد تومبه به ایتام و ایتام کمک کردند که نسبت به سال گذشته 58 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی گفت: امسال مراکز امدادی و نیکوکاری 1100 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان تحت حمایت اهدا کرده اند که نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال با کمک خیرین 28 جهیزیه و 70 مورد مایحتاج روزانه بین نیازمندان توزیع شد. توزیع شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.