افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

وام یک شبه بدون وثیقه بگیرید

  • کد خبر : 411983
وام یک شبه بدون وثیقه بگیرید

وام 40 میلیون تومانی بانک آبی به متقاضیان واجد شرایط به صورت کاملا اینترنتی و با نرخ سود 20 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 12 ماهه پرداخت می شود. بانک آبی، نئوبانکی که توسط بانک سامان طراحی و توسعه یافته است، وام تا سقف 40 میلیون تومان را بدون وثیقه ارائه می کند. اما متقاضیان […]

وام 40 میلیون تومانی بانک آبی به متقاضیان واجد شرایط به صورت کاملا اینترنتی و با نرخ سود 20 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 12 ماهه پرداخت می شود.

بانک آبی، نئوبانکی که توسط بانک سامان طراحی و توسعه یافته است، وام تا سقف 40 میلیون تومان را بدون وثیقه ارائه می کند. اما متقاضیان برای دریافت این وام باید مسیر اعتباری را طی کنند. جزئیات بیشتر در مورد وام 40 میلیون تومانی بانک آبی در ادامه می آید.

چگونه از بانک آبی 40 میلیون توکن وام بگیریم؟

متقاضیان وام فوری بلوبانک در مرحله اول این مسیر اعتباری می توانند بین 3 تا 10 میلیون تومان وام دریافت کنند. مبلغ این وام بر اساس میانگین حساب سه ماهه افراد تعیین می شود.

بانک آبی در مرحله بعد بر اساس رفتار مالی وام گیرنده مبلغ وام را تا سقف 40 میلیون تومان افزایش می دهد. رفتار مالی افراد بر اساس گردش مالی، تعداد و میزان تراکنش ها، استفاده از امکانات و خدمات اپلیکیشن Bluebank و مهمتر از همه، قضاوت خوب آنها در هنگام پرداخت وام تعیین می شود.

با فعال شدن این وام، متقاضیان می توانند درخواست خود را در اپلیکیشن بانک آبی ثبت کنند و این تسهیلات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

شرایط بازپرداخت وام 40 میلیون تومانی بانک آبی

نرخ سود وام بانک آبی 20 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت آن 12 ماه است. با این حال، متقاضیان می توانند در زمان دریافت وام، دوره سررسید وام را انتخاب کنند.

متقاضیان دریافت وام 40 میلیون تومانی بانک آزول با احتساب سود 20 درصدی و مدت بازپرداخت 12 ماهه باید در هر قسط سه میلیون و 705 هزار تومان به این بانک پرداخت کنند. به این ترتیب کل مبلغ بازپرداخت وام بالغ بر 44 میلیون و 464 هزار تومان است.

وام 3 میلیاردی توکن از بانک صادرات به چه کسانی تعلق می گیرد؟

اشخاص حقوقی، شرکت ها و سازمان ها می توانند با ارائه جواز کسب سه میلیارد تومان وام با سود 23 درصد از بانک صادرات دریافت کنند.

بانک صادرات به متقاضیان واجد شرایط در طرح تسهیلات تیمچه تسهیلاتی تا سقف 250 درصد مانده سپرده شما ارائه می دهد. در این طرح بانک صادرات حداقل 250 میلیون تومان و حداکثر 3 میلیارد تومان به متقاضیان واجد شرایط اعطا می کند. وام گیرندگان باید ظرف دو تا شش ماه تسهیلات تیمچه را بازپرداخت کنند.

شرایط دریافت وام 3 میلیارد تومانی بانک صادرات

برای دریافت وام 3 میلیارد تومانی از بانک صادرات، شرکت ها و سازمان ها باید پروانه کسب را به بانک ارائه کنند. همچنین متقاضیان واجد شرایط باید حداقل 100 میلیون تومان به مدت سه ماه در حساب قرض الحسنه خود داشته باشند. همچنین افرادی که چک و بدهی نزد بانک رد کرده اند نمی توانند از بانک صادرات وام 3 میلیارد تومانی دریافت کنند.

در صورتی که متقاضی مانده سپرده خود را تا پایان دوره بازپرداخت تسهیلات که حداکثر 6 ماه است حفظ کند، می تواند تا 350 درصد تسهیلات سپرده موجود را دریافت کند. همچنین در صورتی که موجودی حساب متقاضی پس از 9 و 12 ماه 100 میلیون تومان باشد، به ترتیب تا سقف 450 و 550 درصد سپرده در حساب را دریافت می کند.

نحوه پرداخت وام 3 میلیارد تومانی بانک صادرات

متقاضیانی که از بانک صادرات وام 3 میلیارد تومانی دریافت می کنند باید ظرف مدت دو تا شش ماه با سود 23 درصد آن را بازپرداخت کنند. وام گیرندگانی که در بازه زمانی شش ماهه تا سقف 3 میلیارد تومان وام بازپرداخت کنند، باید ماهانه 534 میلیون و 72 هزار تومان به بانک پرداخت کنند.

در مجموع میزان وام و سود تسهیلات تیمچه بانک صادرات با احتساب سقف سه میلیارد تومانی پرداختی بانک به سه میلیارد و 204 میلیون تومان می رسد. گفتنی است متقاضیان برای ارسال و اعتبار سنجی باید 100 هزار تومان به بانک پرداخت کنند./تجارت نیوز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.