افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

وام کارت یارانه یک روزه بدون دردسر بگیرید

  • کد خبر : 190533
وام کارت یارانه یک روزه بدون دردسر بگیرید

بانک ملی برای دارندگان آن وام 200 میلیون تومانی بدون بهره تهیه کرده است. بر اساس این مقاله، افرادی که پذیرش این مجموعه را داشته باشند، در صورت تمایل می توانند از خدمات «قبولی ملی» در قالب قرارداد مرابحه بهره مند شوند. بنابراین در صورت تمایل به دریافت اعتبار مذکور با عقد مرابحه، نرخ سود […]

بانک ملی برای دارندگان آن وام 200 میلیون تومانی بدون بهره تهیه کرده است.

بر اساس این مقاله، افرادی که پذیرش این مجموعه را داشته باشند، در صورت تمایل می توانند از خدمات «قبولی ملی» در قالب قرارداد مرابحه بهره مند شوند. بنابراین در صورت تمایل به دریافت اعتبار مذکور با عقد مرابحه، نرخ سود 23 درصد و سقف وام به 5 میلیارد تومان افزایش می یابد.

بر این اساس افراد برای دریافت وام 200 میلیونی توکن از بانک ملی باید وام کار، جواز کسب و شرایط مطلوب این مجموعه را داشته باشند. این نصب مستلزم ودیعه قرض الحسنه است و 4 درصد هزینه دریافت می شود. پس از دریافت این مبلغ وام، افراد تا 36 ماه فرصت دارند تا آن را بازپرداخت کنند.

با در نظر گرفتن سقف این وام، نرخ کارمزد و مدت پرداخت اقساط، مبلغ هر قسط 6 میلیون و 60 هزار و 606 تومان است. کل سود تسهیلات تقریباً 16 میلیون تومان و مجموع وام و سود آن بین 216 تا 200 هزار تومان خواهد بود.

دلیل اصلی ارائه طرح تسهیلات پذیرش ملی چیست؟

بانک ملی یکی از بزرگترین شرکت های اقتصادی کشور است که با تمرکز بر ارائه خدمات مناسب به شرکت ها به عنوان بانکی مطمئن خدمات ارائه کرده است. این بانک دارای بیشترین تعداد دارندگان کارت در کشور و شبکه پشتیبانی گسترده در سراسر کشور است. این گروه به منظور کمک به کسب و کار مشتریان خود و گسترش آنها، طرح تسهیلات پذیرفته شده ملی را تدوین کرده است.

گرفتن این وام ها آسان شد

مدیرعامل شرکت مشاور رتبه‌بندی اعتباری ایران با تاکید بر اینکه بازپرداخت وام‌های خرد از طریق اعتبارسنجی تسهیل می‌شود، گفت: در مدل اعتبارسنجی جدید دقت به 89 درصد و پوشش به 100 درصد می‌رسد که بسیار نزدیک به استانداردهای جهانی است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رضا قاسم پور با بیان اینکه شاخص های اصلی اعتبار سنجی در دنیا بسیار متنوع است و اعتبارسنجی بیش از دو قرن است که در این صنعت فعالیت می کند، گفت: با توجه به کاربرد اعتبارسنجی در حوزه های مختلف. ، شاخص ها در اعتبارسنجی از شاخص های مختلف و متعددی استفاده می شود که از جمله آنها می توان به شاخص های صنعت بانکداری، پرداخت خدمات بانکی، شاخص های چک و شاخص های مالیاتی اشاره کرد.

وی افزود: شاخص های حوزه BMPL و فروش اقساطی و تعهدات افراد جامعه از جمله شاخص های مهم مورد استفاده در صنعت اعتبار سنجی دنیا و اخیرا به دلیل اعتبارسنجی هوشمندی است که در دنیا به وجود آمده است.شاخص هایی از فضای مجازی میدانی و شبکه های اجتماعی نیز به عنوان شاخص های مهم در موضوع اعتبارسنجی و رفتار و تعهد افراد مورد استفاده قرار می گیرند.

قاسم پور در مورد اینکه اگر نظام اعتباربخشی به طور کامل در ایران اجرا شود و بر اساس استانداردهای بین المللی باشد چه منافعی برای جامعه و مردم می تواند داشته باشد؟ وی بیان کرد: امیدواریم اعتبار سنجی در کشور رونق بگیرد و اجرای آن به طور کامل محقق شود و در صورت موفقیت آمیز بودن اعتبار سنجی مهمترین مزیتی که در جامعه ایجاد می کند ایجاد شفافیت و اعتماد در فضای کسب و کار و معاملات کشور است. ” جامعه. اعتبارسنجی می تواند رفتار و خودتنظیمی را در جامعه ایجاد کند که یکی از پیامدهای مهم آن است.

وی افزود: اعتبارسنجی می تواند تاثیرات زیادی داشته باشد و فضای کسب و کار را شفاف کند و در این شرایط مردم می توانند با دانش، بصیرت و شفافیت بیشتری معامله کنند و اعتماد به معامله و فضای کسب و کار افزایش می یابد. در صنعت بانکداری فرآیند ارائه خدمات و انجام معاملات با سهولت بیشتری انجام خواهد شد. در حوزه بیمه نیز می توان انتظار داشت که بیمه نامه های متعدد و متنوعی با نرخ های منعطف بر اساس ریسک مردم صادر شود و همچنین در زمینه BMPL نیز افراد می توانند بر اساس اعتبار خود کالا و مایحتاج خود را بدون نیاز به تهیه خریداری کنند. چک و وثیقه به طور کلی وقتی اعتبارگرایی جایگزین وثیقه‌گرایی شود، توسعه رفتاری و بسیاری از تحولات مثبت دیگر در جامعه رخ می‌دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران، اعتبارسنجی در بخش بانکی می‌تواند روند پرداخت تسهیلات را تسهیل کند. به ویژه در حوزه تسهیلات خرد، همانطور که رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد، می‌توانیم با اعتبارسنجی فرآیند پرداخت تسهیلات خرد را تسهیل کنیم. البته در حال حاضر نیز شاهد بوده ایم که برخی از بانک ها به صورت مجازی و بدون وثیقه به کسانی که دارای سطوح اعتبارسنجی A و B هستند، خدمات خرد ارائه می دهند و از وثیقه های سنگین اجتناب می کنند.

از نظر پوشش، گستردگی و دقت ابزارهای مورد استفاده برای اعتبارسنجی، وضعیت جهان چگونه است و در چه بازه زمانی به استانداردهای جهانی خواهیم رسید؟ وی همچنین بیان کرد: در حال حاضر مدل امتیازدهی اعتباری داریم که از سال 1395 مورد استفاده شبکه بانکی قرار گرفته است که این مدل بر اساس 18 شاخص تسهیلات بانکی با همکاری یک شرکت خارجی طراحی شده است. دقت مدل موجود حدود 76 درصد است زیرا ما فقط از شاخص تسهیلات بانکی استفاده می کنیم.

به گفته قاسم پور، پوشش الگو برای افراد 30 درصد است، زیرا تنها برای افرادی که تسهیلات بانکی دریافت کرده اند و در حال پرداخت اقساط هستند، امکان صدور امتیاز اعتباری وجود دارد. در مورد اشخاص حقوقی این نسبت حدود 10 درصد است. در واقع پوشش برای اشخاص حقوقی کمتر است اما در مدل امتیازدهی اعتباری که سال گذشته طراحی شد و مراحل اولیه و نهایی آن طی شده و تاییدیه های لازم اخذ شده است، سیستم ها و نرم افزارهایی طراحی شده است که شامل شاخص های مختلفی از جمله می باشد. به عنوان تسهیلات بانکی، شاخص های تأیید، از تعهدات مبادله ای، شاخص های مالیاتی، شاخص های قضایی، شاخص های درصد درآمد و شاخص های ترافیک استفاده می کند. البته در مراحل بعدی شاخص هایی نیز به مدل اضافه می شود.

وی افزود: با مدل جدید و شاخص های دیده شده در آن، دقت به 89 درصد و پوشش مدل جدید امتیازدهی اعتباری افراد به 100 درصد می رسد. از آنجایی که در مدل امتیازدهی اعتباری ارائه شده از شاخص های پیشرو و جایگزین استفاده می شود، هر ایرانی می تواند امتیاز اعتباری داشته باشد. عملکرد شرکت های جهانی و برتر در این زمینه دقتی در حدود 94 درصد دارد و بنابراین در مدل جدید تقریبا به دقت قابل قبولی رسیده ایم.

وی ابراز امیدواری کرد در مراحل بعدی با افزودن شاخص های جدید و استفاده از مدل های یادگیری ماشینی بتوانیم این دقت را به سطح جهانی برسانیم. در حال حاضر 30 کشور در جهان هستند که پوشش 100 درصدی دارند و در نظر داریم ایران را به عنوان سی و یکمین کشور دارای پوشش 100 درصد اعتباری برای افراد تبدیل کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.