افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

وام های فوری به متقاضیان کمیته کمک

  • کد خبر : 178255
وام های فوری به متقاضیان کمیته کمک

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ورامین از اهدای 756 فقره وام به مبلغ 80 میلیارد تومان به مشمولان این کمیته خبر داد و گفت: 65 دانش آموز نخبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند. ) کمیته در ورامین. خبرنگار: علی طاهری محمدرضا مدیبا با اشاره به خدمات کمیته امداد گفت: در حال […]

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ورامین از اهدای 756 فقره وام به مبلغ 80 میلیارد تومان به مشمولان این کمیته خبر داد و گفت: 65 دانش آموز نخبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند. ) کمیته در ورامین.

خبرنگار: علی طاهری

محمدرضا مدیبا با اشاره به خدمات کمیته امداد گفت: در حال حاضر 3700 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ورامین هستند که علاوه بر کمک هزینه ماهانه، وام اشتغال فوری، فرهنگی و خدمات ساختمانی و پرداخت های موردی را در دستور کار داریم.

وی در خصوص پرداخت وام های این دفتر به مددجویان افزود: سال گذشته 956 فقره وام به ارزش 105 میلیارد تومان به مددجویان این کمیته پرداخت شد و امسال تاکنون 756 فقره وام در مجموع 80 میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ورامین در ادامه گفت: دهک های 1 تا 5 و کسانی که بیمه نشده و دارای پروانه کسب هستند مشمول دریافت وام هستند که در اسرع وقت در بانک های دولتی بازپرداخت می شود. تا جایی که ممکن است. اخذ تضمین های لازم

مددی تصریح کرد: آموزش های بازرگانی برای دریافت وام شغلی و مددجویان اقدام به ازدواج مجدد زیر نظر اساتید و مشاوره های مختلفی نیز بسته به شرایط مددجو انجام می شود.

وی ادامه داد: کسانی که با آموزش و کسب اعتبارات ما به درآمد کافی برسند از چرخه حمایتی این نهاد خارج می شوند و امسال 60 نفر از خانواده های ما به این شرایط رسیده اند و از این حیث تلاش کرده ایم محصولات و محصولات را معرفی کنیم. توانمندی های این افراد به مراکز، هم به فروشگاه ها و هم بازارچه های سطح شهر نیاز داریم تا در این مورد فروش و انعکاس توانمندی ها کمک کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ورامین با اشاره به اینکه این اداره کل 1200 فرزند دانش آموز را تحت پوشش قرار می دهد، اظهار داشت: 75 دانش آموز پایه اول تا سوم تحت پوشش ما هستند و بخشی از هزینه های ترم اول آنها در مقطع دکتری تامین می شود. مرحله.

وی به وجود نخبگان متعدد از جمله مددجویان تحت پوشش این نهاد اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 65 دانش آموز نخبه قرآنی، فرهنگی و ورزشی را تحت پوشش داریم و تلاش کرده ایم دانش آموزان نخبه را به شرکت های دانش بیان معرفی کنیم.

مددی در خصوص اهدای جهیزیه خاطرنشان کرد: امسال در مجموع 43 جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی به متقاضیان واجد شرایط اعطا شده است. .

سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: پیشنهاد اعطای وام به کمیته امداد و بهزیستی برای ساخت مسکن رایگان برای مستضعفان مطرح شد.

حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی از آخرین جلسه اعضای کمیسیون متبوع خود برای بررسی بودجه سال 1403 با حضور مسئولان مربوطه خبر داد: حجت الاسلام محمد قمی رئیس تبلیغات اسلامی. میهمانان این جلسه مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اعضای کمیسیون اجتماعی بودند.

وی با بیان اینکه در این جلسه میهمانان گزارشی از عملکرد دستگاه های متبوع خود را به اعضا ارائه کردند، تصریح کرد: در این جلسه در خصوص آسیب های اجتماعی و کمک به تأمین اعتبارات آسیب های اجتماعی و بودجه های فرهنگی از جمله درخواست های رئیس جمهور بحث و تبادل نظر شد. سازمان تبلیغات اسلامی توسط اعضا. کمیسیون بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در این جلسه میهمانان به ارائه توضیحاتی در خصوص سوالات مطرح شده از سوی اعضای کمیسیون پرداختند، گفت: بحث اشتغال پایدار، بحث اشتغال و کمک های مختلف از جمله این موارد است. مهمترین سؤالاتی که نمایندگان کمیسیون اجتماعی از رئیس کمیته پرسیدند، کارهای انجام شده در حوزه مشاوره بود که به یاری حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت. همچنین پیگیری تامین اعتبار لازم برای اسکان مستضعفان و موافقت با افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان تحت پوشش در سال 1403 از انتظارات مسئولان کمیته امداد از سوی اعضای کمیسیون اجتماعی بود. .

رئیس کمیته امداد با اشاره به یکی از موضوعات مهم مطرح شده از سوی اعضا در این جلسه گفت: موضوع مسکن مددجویان است که اعتبار لازم برای آن تامین نمی شود و در صورت تامین اعتبار امکان پرداخت مددجویان وجود دارد. با توجه به شرایط اقتصادی، سود مشخص شده را ندارند، اشاره شد و گفتند باید فکری به حال خود کنند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: در این راستا پیشنهاد اعطای وام به کمیته امداد و بهزیستی برای ساخت مسکن رایگان برای مستضعفان مطرح شد. اینطور نیست که وام با درصد بالا به این قشر داده شود که در این شرایط اقتصادی نتوانند اقساط وام را پرداخت کنند.








لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.