افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

وام فوری 300 میلیونی بانک شهر با اقساط 36 ماهه

  • کد خبر : 316700
وام فوری 300 میلیونی بانک شهر با اقساط 36 ماهه

در طرح پویا بانک شهر، مشتریان می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و واریز تا سقف 70 درصد سپرده خود، تسهیلات با نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت 36 ماهه دریافت کنند. بانک شهر حداقل مبلغ وام آنی را 50 میلیون تومان و حداکثر 300 میلیون توکن برای طرح تسهیلات پویا شهر اعلام […]

در طرح پویا بانک شهر، مشتریان می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و واریز تا سقف 70 درصد سپرده خود، تسهیلات با نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت 36 ماهه دریافت کنند. بانک شهر حداقل مبلغ وام آنی را 50 میلیون تومان و حداکثر 300 میلیون توکن برای طرح تسهیلات پویا شهر اعلام کرده است. البته نکته حائز اهمیت در مورد طرح مذکور این است که پرداخت این خدمت بستگی به بودجه شعب بانک شهر دارد و ممکن است تمامی شعب این بانک هزینه این خدمت را پرداخت نکنند.

متقاضیان برای دریافت این وام باید در اولین قدم در قرض الحسنه حساب باز کرده و به آن واریز کنند. شایان ذکر است مبلغ سپرده در بانک شهر قفل نیست و وام گیرنده می تواند از موجودی خود استفاده کند. نکته دیگر در مورد مبلغ سپرده و وام این است که وام گیرنده می تواند تا 70 درصد مبلغ سپرده را از بانک شهرحفاظلات دریافت کند.

برای تضمین این تسهیلات، متقاضی باید ضمانت نامه رسمی یا گواهی کسر حقوق ارائه کند. علاوه بر این، متقاضیانی که به بانکداری شبکه بدهکار هستند یا چک های بدی دارند، نمی توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

اقساط وام 300 میلیونی توکن بانک شهر چقدر است؟

پس از دریافت 300 میلیون تومان اعتبار از بانک شهر با احتساب نرخ سود 23 درصدی و بازپرداخت 36 ماهه، وام گیرنده باید ماهانه 11 میلیون و 612 هزار تومان به بانک پرداخت کند. مجموع اقساط طرح پویا شهر در پایان مهلت انقضا به 418 میلیون و 184 هزار تومان می رسد. ضمناً مبلغ 100 هزار تومان به عنوان هزینه اضافی برای ارسال پرونده به بانک و اعتبار سنجی از وام گیرنده اخذ می شود.

دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم و بهداشت که قصد زیارت عتبات عالیات را در ایام اربعین 1403 به صورت کاروانی یا انفرادی دارند، مشمول دریافت این تسهیلات هستند.

دانشجویان درخواست خود را برای اعزام به پیاده روی اربعین به معاونت فرهنگی دانشگاه ارسال می کنند و طی مراحل، فرم دانشجویان برای دریافت وام پیاده روی اربعین به صندوق رفاه دانشجویان ارسال می شود.

همچنین ستادهای علمی عمره و عتبات در نجف و کربلا مستقر شده و به دانشجویان خدمات اسکان و غذای رایگان ارائه می کند. این سرویس مخصوص کاروان های گروه های دانشجویی می باشد.

دانشگاه های اعزام کننده کاروان های گروهی به تفرجگاه اربعین می توانند با اطلاع رسانی به ستاد دانشگاهی از این خدمات استفاده کنند.

لازم به ذکر است این خدمات به دانشجویان عازم زیارت اربعین به صورت انفرادی (به دلیل تعداد زیاد و نامشخص بودن زمان سفر) امکان پذیر نیست.

در حال حاضر شرایط تسهیلات پیاده روی اربعین به دانشکده ها ابلاغ شده و دانشکده ها در حال ارسال لیست دانشجویان جهت هماهنگی با صندوق رفاه دانشجویان هستند.

همچنین با توجه به توافق ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با وزارتخانه های علوم و بهداشت، مقرر شد دانشگاه ها برای ورود دانشجویان به مشرف از شهر محل تحصیل تا مرز هماهنگی لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.