افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

وام خرید کالا برای دریافت کنندگان یارانه

  • کد خبر : 375686
وام خرید کالا برای دریافت کنندگان یارانه

مشتریان بانک مهر ایران می توانند تا سقف 150 میلیون تومان وام خرید کالا با نرخ سود 4 درصد در طرح کارت محصولات این بانک دریافت کنند. کارت محصولات بانک مهر ایران در 4 نوع مختلف در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. در زیر جزئیات دریافت این وام را خواهید خواند. آشنایی با انواع وام […]

مشتریان بانک مهر ایران می توانند تا سقف 150 میلیون تومان وام خرید کالا با نرخ سود 4 درصد در طرح کارت محصولات این بانک دریافت کنند. کارت محصولات بانک مهر ایران در 4 نوع مختلف در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. در زیر جزئیات دریافت این وام را خواهید خواند.

آشنایی با انواع وام خرید کالا به ارزش 150 میلیون توکن از بانک مهر ایران.

نوع اول کارت اعتباری است که اقساط 24 تا 60 ماهه دارد و متقاضی می تواند به جای دریافت وام اعتباری از آن بهره مند شود. نوع دوم کارت پشتیبانی است که در صورت واریز مبلغی در صندوق اجتماعی کارت و مدت بازپرداخت بین 24 تا 48 ماه قابل استفاده است.

در صورتی که متقاضی توانایی پرداخت اقساط وام خرید کالا را در بازه زمانی کوتاه تری بین پنج تا 15 ماه داشته باشد، می تواند کارت محصول صفر درصد بدون کارمزد دریافت کند. نوع دیگر وام کالا کارت راسی است که برای مشارکت زنجیره تامین در بخش کشاورزی و دامداری ارائه می شود و بازپرداخت آن بر اساس درآمد فصلی وام گیرندگان است.

مراحل اخذ وام کالا با استفاده از کارت بانک مهر ایران

متقاضیان استفاده از وام کارت کالا باید ابتدا لیست فروشگاه های موجود در سایت بانک مهر ایران را از این صفحه پروژه مشاهده کرده و سپس بر اساس کالا یا خدمات درخواستی پذیرنده مورد نظر را انتخاب کرده و در خصوص قیمت و شرایط تحویل با پذیرنده هماهنگی های لازم را انجام دهند. ، برای دریافت وام مراحل زیر را دنبال کنید.

در مرحله بعد متقاضی باید با افتتاح حساب در بانک مهر ایران، درخواست وام را به صورت حضوری یا حضوری ثبت و فایل نصب را تکمیل کند. پرداخت اقساط این وام نیز یک ماه پس از دریافت آن آغاز می شود.

شایان ذکر است در صورت پرداخت منظم اقساط امکان استفاده مجدد از طرح کارت کالا وجود دارد. البته برای این امر لازم است اقساط وام قبلی نهایی شود. ضمناً برای استفاده مجدد از طرح نیازی به ارائه فایل جداگانه یا ضامن جدید نیست./تجرات نیوز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.