افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

وام برای افراد کم درآمد با شرایط آسان

  • کد خبر : 176883
وام برای افراد کم درآمد با شرایط آسان

غلامرضا خالدی اظهار داشت: بستر پرداخت یارانه ها آماده است و این مبلغ به صورت عادلانه به همه متقاضیان فارغ از وضعیت آنها اعم از معلول و یا زن سرپرست خانواده پرداخت می شود. معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات غیردولتی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی از پرداخت 100 میلیون تن یارانه برای تامین […]

غلامرضا خالدی اظهار داشت: بستر پرداخت یارانه ها آماده است و این مبلغ به صورت عادلانه به همه متقاضیان فارغ از وضعیت آنها اعم از معلول و یا زن سرپرست خانواده پرداخت می شود.

معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات غیردولتی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی از پرداخت 100 میلیون تن یارانه برای تامین مسکن مددجویان این سازمان خبر داد.

وی ادامه داد: این مساعدت در قالب طرح تامین مسکن و در قالب هایی مانند مسکن خود، مسکن خریداری شده، مسکن ملی یا مسکن مهر قابل پرداخت است و متقاضیان باید سند ملک 6 دانگ را که در اختیار دارند ارائه کنند. . نام خود، برای دریافت این مبلغ.

به گزارش فردا، مراجعین همچنین توجه داشته باشند که ملک خریداری شده نباید بیش از 20 سال قدمت داشته باشد و البته از اقوام درجه یک خریداری نشود.

خالدی افزود: برای پرداخت این مبلغ تاکنون مشکلی نداشته ایم و محدودیتی برای شدت معلولیت متقاضیان تعیین نکرده ایم تا همه افراد واجد شرایط بتوانند از این کمک استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 217 مورد یارانه مسکن به مبلغ 21 میلیارد و 700 میلیون تومان پرداخت شده است.

خالدی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر طرح مذکور، سازمان بهزیستی کشور طی تفاهم نامه ای با بنیاد مصطفان، تسهیلات ویژه ای را برای خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر در نظر گرفته است. بدین منظور به متقاضیان دریافت یارانه مبلغ 200 میلیون تومان برای مسکن شهری و 150 میلیون تومان برای مسکن روستایی تعلق می گیرد. در حال حاضر 240 پرداختی انجام شده است که 140 فقره مسکن شهری و 100 فقره مسکن روستایی بوده است.

وی در پایان گفت: ملاک پرداخت این کمک ها تایید نماینده بنیاد مصطفان است و در حال حاضر علاوه بر سهمیه ذکر شده، 50 مورد کمک بالای سقف سهمیه استان دریافت کرده ایم. که انشاالله به زودی به خانواده های واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

برنامه های دولت برای تخصیص وام مسکن.

برنامه های تخصیص وام مسکن دولتی می تواند برای تسهیل دسترسی به مسکن مناسب و مقرون به صرفه برای افراد و خانواده های کم درآمد و متوسط ​​و همچنین حمایت از بازار مسکن و رونق اقتصادی محلی طراحی شود. برخی از این برنامه ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

وام پیش فروش: در این برنامه دولت به خریداران مسکن وام ارائه می دهد تا بتوانند در مرحله پیش فروش یا ساخت شرکت کنند. این وام ها معمولاً به شرایط بهینه مانند نرخ بهره پایین، دوره بازپرداخت طولانی و شرایط بازپرداخت انعطاف پذیر دسترسی دارند.

وام مسکن اجتماعی: این برنامه ها برای کمک به افراد و خانواده های کم درآمد طراحی شده اند. دولت می تواند وام هایی با شرایط خاص مانند نرخ بهره پایین، دوره بازپرداخت طولانی و شرایط بازپرداخت انعطاف پذیر به این گروه ارائه دهد.

وام مسکن مورد استفاده برای نوسازی و بهسازی: در صورتی که دولت قصد توسعه و بهسازی مناطقی که نیاز به نوسازی و بهسازی دارند را داشته باشد، می تواند وام هایی با شرایط مناسب در اختیار مالکان این مناطق قرار دهد.

وام مسکن جوانان: این برنامه ها برای تشویق جوانان به تشکیل خانواده و تامین مسکن به آنها ارائه می شود. شرایط وام معمولاً شامل نرخ بهره پایین، دوره بازپرداخت طولانی و شرایط بازپرداخت انعطاف پذیر است.

وام مسکن برای افراد با نیازهای ویژه: این برنامه ها شامل وام برای افراد با نیازهای ویژه مانند افراد دارای معلولیت یا افراد نیازمند است. این وام ها شرایط منحصر به فردی دارند و با هدف تسهیل دسترسی به مسکن مناسب برای این گروه ها اعطا می شوند.

لطفا توجه داشته باشید که برنامه های مربوط به تخصیص وام های رهنی به سیاست های دولت هر کشور و شرایط بازار املاک و مستغلات آن منطقه خاص بستگی دارد. بنابراین، جزئیات دقیق برنامه های مسکن دولتی برای تخصیص وام ممکن است از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد.

برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد برنامه های مسکن دولتی در کشور خود، می توانید به منابع مرتبط مانند وزارت مسکن و شهرسازی یا وب سایت های دولتی مراجعه کنید. / منبع: سازمان بهزیستی

500 میلیون ریال وام بدون وثیقه از بانک شهر دریافت کنید

بانک شهر به متقاضیان وام بدون وثیقه 50 میلیون تومانی با سود 18 درصد ارائه می دهد. حداکثر سقف این تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان برای کارکنان بانک شهر قابل اصلاح است.

به گزارش بانک اول، افرادی که دارای سپرده کوتاه مدت، جاری یا وام در بانک شهر هستند می توانند برای دریافت وام 50 میلیونی بدون وثیقه اقدام کنند. تضمین اصلی دریافت این تسهیلات اعتبار سنجی است.

افرادی که تمایل به دریافت این وام دارند نباید در سیستم بانکی بدهی یا چک بلامحل داشته باشند. متقاضیان در صورت احراز شرایط فوق و دریافت وام، می توانند در مدت 36 ماه نسبت به پرداخت هزینه این خدمات اقدام نمایند.

بسته به میزان وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط یک میلیون و 935 هزار و 486 تومان است. سود کل تسهیلات 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان است. مبلغ این وام به اضافه سود 69 میلیون و 677 هزار و 499 سهم خواهد بود.

بانک شهر در سال 1387 با دریافت مجوز از بانک مرکزی و همچنین با موافقت و هماهنگی شورای عالی پول و اعتبار کشور راه اندازی شد. با گذشت دو سال از آغاز ساخت، سهامداران برای تامین نقدینگی لازم، سرمایه این مجموعه را به 400 میلیارد تومان رساندند.

سهامداران اصلی و مرکزی این بانک شهرداری های تهران، شیراز، اصفهان، قزوین، مشهد، قم، کرج، اهواز، تبریز و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران و همچنین شرکت تعاونی تولید و توزیع کارکنان هستند. شهرداری تهران. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.