افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

وام بدون وثیقه فقط برای ذینفعان یارانه

  • کد خبر : 129729
وام بدون وثیقه فقط برای ذینفعان یارانه

دولت خبرهای خوشی از پرداخت وام 300 میلیون تومانی با مدل اعتبارسنجی جدید برای متقاضیان وام داد. وام قرض الحسنه یکی از کمک های بلاعوض است که بانک ها با بهره بسیار کم و با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است زیرا همانطور که از نام […]

دولت خبرهای خوشی از پرداخت وام 300 میلیون تومانی با مدل اعتبارسنجی جدید برای متقاضیان وام داد.

وام قرض الحسنه یکی از کمک های بلاعوض است که بانک ها با بهره بسیار کم و با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است زیرا همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وام با سود کمتر نسبت به سایر وام ها می باشد. آخرین اخبار قرض الحسنه را در ادامه بخوانید.

وام 300 میلیونی بدون ضمانت و کارمزد

رئیس روابط عمومی بانک مرکزی از آغاز پرداخت 300 میلیون وام بدون کارمزد با مدل جدید اعتبارسنجی خبر داد.

قمری وفا از آغاز طرح پرداخت خط وام تا سقف 300 میلیون تومان بدون کارمزد با مدل اعتبارسنجی جدید از نیمه اول آذرماه در بانک رسالت خبر داد.

نسخه جدید مدل امتیازدهی اعتباری اشخاص حقیقی در پایان خرداد ماه سال جاری به تصویب اعضای شورای ارزیابی اعتبار بانک مرکزی رسید.

همکاری و هماهنگی نهادهای ذیربط موجب افزایش تنوع اطلاعات در نسخه جدید شده است ضمن اینکه در طراحی این مدل از شاخص های مختلفی از جمله رفتار افراد در پرداخت تسهیلات، سابقه افراد در پرداخت چک و … استفاده شده است. سابقه محکومیت مالی افراد، وضعیت پرداخت مالیات، کاهش یارانه و حتی مواردی مانند پرداخت یا عدم پرداخت جرایم رانندگی را می توان از مهمترین شاخص های تعیین رتبه اعتباری دانست.

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در این خصوص گفت: برای تکمیل مدل اعتبارسنجی جدید نیاز به دریافت اطلاعات از بخش های مختلف است که خوشبختانه اطلاعات سازمان مالیاتی به دست ما رسیده و در حال دریافت خدمات هستیم. از وزارت رفاه اجتماعی و فرجا برای تخلفات رانندگی امیدوارم در صورت انجام این موارد سامانه عملیاتی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.