افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

وام اضطراری 100 میلیونی دولت برای مردم از امشب

  • کد خبر : 372596
وام اضطراری 100 میلیونی دولت برای مردم از امشب

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره وام فوری گفت: با برنامه ریزی مدیریت شهری تا پایان امسال 900 جایگاه شارژ خودرو اضافه می شود و با این تعداد به راحتی می توانیم حدود 40 هزار دستگاه را پوشش دهیم. . ماشین های برقی برای شارژ. شادی مالکی تصریح کرد: دغدغه اصلی […]

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره وام فوری گفت: با برنامه ریزی مدیریت شهری تا پایان امسال 900 جایگاه شارژ خودرو اضافه می شود و با این تعداد به راحتی می توانیم حدود 40 هزار دستگاه را پوشش دهیم. . ماشین های برقی برای شارژ.

شادی مالکی تصریح کرد: دغدغه اصلی مدیریت شهری بحث فرسودگی ناوگان در حوزه حمل و نقل است. در تهران حدود 80 هزار تاکسی داریم که بیش از نیمی از آنها فرسوده هستند و آلودگی فنی و ایمنی دارند و در سطح شهر تردد می کنند.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهر تهران افزود: سه خودرو برای نوسازی تاکسی ها پیشنهاد شده است در حالی که سال گذشته تنها یک خودرو در طرح نوسازی استفاده شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این به زودی خودروهای برقی نیز وارد می شود و شهرداری تهران با بهره گیری از توانمندی و پتانسیل شرکت های داخلی، تفاهم نامه ای با وزارت صنعت، معدن و تجارت منعقد کرد که بر اساس آن، شرکت تاکسیرانی سازمان با 5 شرکت ملی خودروسازی قرارداد منعقد کرده است. بر این اساس تا امروز قرارداد 10 هزار خودروی برقی وارداتی امضا شده و فراخوان اولین قطعه این خودروهای برقی در سایت این سازمان منتشر شده است.

به گفته وی، تاکنون 1000 خودرو وارد تهران شده و برای 200 خودرو پلاک تاکسی صادر شده است.

ملکی بیان کرد: خوشبختانه این تاکسی ها به ویژه در داخل شهر و در نقاط شلوغ و آلوده و در مناطقی که نیاز به خدمات ویژه مانند فرودگاه و راه آهن دارند فعالیت می کنند و در 6 نقطه شهر زیرساخت شارژ برای آنها فراهم شده است. بوده است خدمات پس از فروش به ازای هر 300 دستگاه خودرو در سطح شهر وجود دارد و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

تمدید ۴۰ هزار تاکسی در تهران تا پایان امسال

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهر تهران افزود: با برنامه ریزی مدیریت شهری تا پایان سال 900 جایگاه شارژ خودرو اضافه می شود و با این تعداد نزدیک به 40 هزار خودروی برقی را به راحتی می توانیم پوشش دهیم. . و مشکلی برای شارژ تاکسی برقی وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: حرکت به سمت خودروهای برقی حرکت به سمت هوای پاکتر است و در همه شهرهای بزرگ دغدغه جدی است.

ملکی با اشاره به نوسازی 40 هزار دستگاه خودرو تا پایان امسال گفت: طبق توافقاتی که با وزارت امنیت داشتیم شاهد نوسازی 40 هزار دستگاه خودرو خواهیم بود که تا پایان سال 1392 به اتمام می رسد.

پرداخت 100 میلیون وام تعمیر خودرو به رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: برای اولین بار در سازمان تاکسیرانی برای تعمیر خودرو وام می دهیم. تاکسی های زیادی در تهران هستند که در حوزه ایمنی فنی و آلایندگی نقص دارند، اما اینطور نیست. در طرح نوسازی گنجانده شده است، زیرا خودرو باید به سن فرسودگی یا سن 12 سالگی برسد.

وی ادامه داد: با توجه به قیمت اقلام، هزینه ها و شرایط اقتصادی بسیاری از رانندگان برای تعمیر خودروهای خود دچار مشکل شدند و نتوانستند برای تعمیرات تا سقف 80 میلیون تومان خودروهای سواری و 100 میلیون تومان برای وانت معاینه فنی دریافت کنند.

ملکی افزود: راننده نیازی به پرداخت پول ندارد و تعمیرات خودرو تنها با مراجعه به نمایندگی هایی که مراجعه می کنند انجام می شود و صورت وضعیتی را که آژانس از طریق بانک برای ما ارسال می کند، پرداخت می کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به سقف تسهیلات پیش بینی شده گفت: برای تسهیلات تعمیر خودرو امسال تا 5 هزار دستگاه خودرو در نظر گرفته ایم.

وی گفت: طبق توافقاتی که با خودروسازی داریم، شرکت خودروسازی برای خودروهای برقی تسهیلات می دهد به عنوان مثال برای خودروی برقی که در حال حاضر ثبت نام می کنیم 600 میلیون تومان است و شرکت خودروسازی نیز همین نرخ را پرداخت می کند. از 8 درصد راننده امکانات را فراهم می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.