افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

والیبال جوانان جهان ایران با پیروزی مقابل بلغارها به مرحله نیمه نهایی راه یافت

  • کد خبر : 27026

تیم ملی والیبال جوانان ایران در آخرین دیدار مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان مقابل بلغارستان به پیروزی رسید. خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم جوانان ایران از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه 31 تیرماه) در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله دوم رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان […]

والیبال جوانان جهان ایران با پیروزی مقابل بلغارها به مرحله نیمه نهایی راه یافت

تیم ملی والیبال جوانان ایران در آخرین دیدار مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان مقابل بلغارستان به پیروزی رسید.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم جوانان ایران از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه 31 تیرماه) در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله دوم رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به مصاف بلغارستان رفت و با کسب 3 پیروزی به پیروزی رسید. -1. رسید.

تیم ایران در ست دوم این دیدار 25 بر 23 مغلوب حریف شد اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22 و 25 بر 23 پیروز شد و ششمین امتیاز خود را به دست آورد. پیروزی پی در پی

پوریا حسین خانزاده، عرشیا به نژاد، مبین نصری، امیرمحمد گلزاده، عرفان نوروزی، شایان سپهری فرد و سجاد جلوداریان (لیبرو) شروع کننده های این دیدار بودند. داورانی از قزاقستان و بحرین مسئولیت این بازی حساس را بر عهده داشتند.

پیش از این دیدار ایران و بلغارستان تنها تیم های بدون باخت از ابتدای مسابقات بودند. بازیکنان ایران که از روز اول انتظار قهرمانی را داشتند، قبل از بازی مصمم بودند که در این دیدار به چیزی جز برد 3 بر صفر فکر نکنند، اما بازی سخت‌تر از آن چیزی بود که فکر می‌کردند و به این مهم دست نیافتند. هدف.

آنها بازی را خوب شروع کردند و در ست اول مقابل تیمی که الکساندر نیکولوف که یکی از مهره های اصلی لیگ ملت ها بود، سرمربی این تیم با نتیجه 8 تایم اوت کرد: 2. این استراحت بلغارها را به بازی برگرداند اما نه در حدی که بتواند ایران را ناراحت کند. ایران تا پایان ست برتری خود را حفظ کرد و 25 بر 17 پیروز شد.

ست دوم ست قدرتی دو تیم بود. هر دو تیم به نوبت بازی می کردند و هر تیمی که عقب می افتاد ترکیب می شد. مربیان دو تیم با استراحت و توصیه های تاکتیکی سعی کردند برتری خود را ثابت کنند. ایران می‌توانست در این ست پیروز شود، اما اشتباهات زیادی از سوی بلغارستان به 25 بر 23 رسید.

ست سوم هم مثل ست دوم سخت بود. دو تیم امتیاز به امتیاز پیش رفتند. مجموعه ای تاثیرگذار و استرس زا. این ست با برتری 25 بر 22 ایران به پایان رسید.

رقابت جذاب دو تیم در ست چهارم ادامه یافت. تلاش ایران برای پایان بازی در این ست بود اما بلغارها می خواستند بازی را به ست پنجم بکشانند. اما ایران موفق تر بود و ست را 25 بر 23 به پایان رساند.

امیرمحمد گلزاده با 21 امتیاز بهترین بازیکن ایران و نیکولوف از بلغارستان با 23 امتیاز بهترین بازیکن ایران شدند.

در پایان این دیدار عرفان نوروزی و پوریا حسین خانزاده برای تست دوپینگ انتخاب شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.