افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

واقعیتی در مورد بارداری که پزشکان نمی گویند

  • کد خبر : 377626
واقعیتی در مورد بارداری که پزشکان نمی گویند

به گزارش مانیبان، از بارداری چه می دانیم؟ حالت تهوع، کمردرد، مزه های عجیب و غریب که حتی بچه ها و آقایان هم می دانند مثلاً آیا می دانستید نوزادان تازه متولد شده می توانند گریه کنند؟ یا عدم وجود کاسه زانو بلافاصله پس از تولد فقط یک افسانه رایج است؟ آیا در این فصل […]


به گزارش مانیبان، از بارداری چه می دانیم؟ حالت تهوع، کمردرد، مزه های عجیب و غریب که حتی بچه ها و آقایان هم می دانند مثلاً آیا می دانستید نوزادان تازه متولد شده می توانند گریه کنند؟ یا عدم وجود کاسه زانو بلافاصله پس از تولد فقط یک افسانه رایج است؟ آیا در این فصل زیبا آماده ظاهر شدن و از بین بردن لکه های صورت و بدن خود هستید؟

1. بچه دار شدن برای یک سال افسانه نیست، به طور معمول از زمان لقاح تا تولد 266 روز یا 38 هفته طول می کشد، اما در واقعیت، این ارقام می تواند به طور قابل توجهی بیشتر یا کمتر باشد.

2. در نیمه دوم بارداری، جنین روزانه بیش از یک لیتر ادرار ترشح می کند و سپس مقداری از آن را می نوشد.

3. در دوران بارداری، رحم تقریباً 500 برابر بزرگ می شود، اما 2 ماه پس از تولد، این عضو بدن به اندازه طبیعی خود باز می گردد. اندازه رحم قبل و بعد از بارداری را می توان به اندازه یک هلو و نیمی از هندوانه تصور کرد.

4. در سه ماهه سوم، جفت هر روز استروژن بیشتری تولید می کند.

5. در دوران بارداری، زنان ممکن است نه تنها اندازه کمر و سینه خود را افزایش دهند، بلکه اندازه پاهای خود را نیز افزایش می دهند، همانطور که در قسمت بارداری و نوزاد خیس توضیح داده ایم، به چند دلیل: تجمع مایعات اضافی و تاخیر آنها در بدن مادر آینده؛ نرم شدن رباط ها به دلیل تغییرات هورمونی؛ افزایش فشار روی قوس پا به دلیل افزایش وزن.

6. نوزادان ممکن است در رحم قبل از تولد گریه کنند: توانایی جدیدی برای جنین که در سه ماهه سوم دیده می شود و واکنشی است به اثرات تکان دادن. در سونوگرافی، ممکن است متوجه کشش، چین و چروک روی بینی، ابروهای خمیده و تنفس سریع شوید.

7. یکی از مشکلات همیشگی زنان باردار، تجمع رنگ است. این مشکل در 90 درصد مادران رخ می دهد، لکه های مشخص اغلب در صورت (به اصطلاح حجاب زنان باردار) روی پیشانی، بینی، چانه، گونه ها و اطراف چشم ها ظاهر می شود، رنگ پوست به رنگ اصلی بستگی دارد: روشن. پوست تیره تر می شود و پوست تیره تر روشن تر می شود.

8. اثر انگشت به طور متوسط ​​بین 10 تا 19 هفته تشکیل می شود و پس از شکل گیری نهایی، در طول زندگی تغییر نمی کند.

9. کودک طعم و بوی غذاهای مصرف شده توسط مادر باردار را درک می کند، آنها به مایع آمنیوتیک نفوذ می کنند و حتی ترجیحات غذایی آینده او را شکل می دهند.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.