افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

واعظی: حریف پرسپولیس یک تیم لیگ جزیره بود/ این تیم یک کریم باقری را از دست می دهد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 368259
واعظی: حریف پرسپولیس یک تیم لیگ جزیره بود/ این تیم یک کریم باقری را از دست می دهد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: رقیب ما در آسیا الاهلی نبود و در واقع مقابل تیم لیگ برتری بازی کردیم. مهدی واعظی در گفت و گو با برنا با اشاره به عملکرد خوب و فوق العاده پرسپولیس مقابل الاهلی در هفته اول لیگ برتر آسیا، اظهار داشت: آنچه اخیر پرسپولیس نشان داد این است که این تیم […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: رقیب ما در آسیا الاهلی نبود و در واقع مقابل تیم لیگ برتری بازی کردیم.

مهدی واعظی در گفت و گو با برنا با اشاره به عملکرد خوب و فوق العاده پرسپولیس مقابل الاهلی در هفته اول لیگ برتر آسیا، اظهار داشت: آنچه اخیر پرسپولیس نشان داد این است که این تیم روز به روز در حال پیشرفت است . بازی مالکیت پرسپولیس در این دیدار مشکلی بود که کم و بیش در بازی های قبلی این تیم وجود داشت اما در بازی با الاهلی این مشکل کاملا خود را نشان داد.

الاهلی رقیب ما نبود، ما با تیم لیگ برتری بازی کردیم.

وی ادامه داد: در این دیدار پرسپولیس به مصاف تیمی تا بن دندان مسلح رفت و در این دیدار شاهد بهترین عملکرد پرسپولیس در سال های اخیر بودیم که این مایه شرمساری این فوتبال زیبا و تماشاگر پسند با گل و … نتیجه مطلوب.” تیم ظاهر نشد. پرسپولیس در این دیدار نه مقابل الاهلی، بلکه به مصاف تیم لیگ برتری رفت، تیمی 180 میلیون یورویی که در حال حاضر یکی از مهم ترین تیم های سرمایه گذار فوتبال عربستان و آسیا محسوب می شود.

ما نباید ضعف خود را فراموش کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در ارزیابی عملکرد فنی این دیدار خاطرنشان کرد: تیم ما در این دیدار مقابل الاهلی بازی نکرد بلکه مقابل تیم لیگ برتری قرار گرفت و واقعاً شاهد نمایش دیدنی آنها مقابل بهترین ها بودیم. ستاره های فوتبال البته فراموش نکنیم که پشت این نمایش خوب برخی از نقاط ضعف ما را نباید فراموش کرد.

در ابتدای بازی ترس بزرگی داشتیم.

بازیکن قدیمی فوتبال ایران تصریح کرد: گل دقیقه 2 شوک ناگهانی و بدی را به تیم وارد کرد، اتفاقی که برای پرسپولیس چه در اولین بازی لیگ برتر و چه در لیگ نخبگان رخ داد، بنابراین این موضوع باعث شد این تیم به میدان برود. برای دقایقی شوک شد، اما خوشبختانه تیم توانست به سرعت به حالت عادی بازگردد و روال عادی بازی را از سر بگیرد.

ما در تسویه حساب مشکل داریم.

واعظی با تاکید بر اینکه پرسپولیس از نظر فوتبالی مقابل الاهلی بازی خوبی انجام داد، افزود: درست است که پرسپولیس در این دیدار عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه برتری فنی آنها نتیجه ای نداشت. ما نباید از برخی نقاط ضعف تیممان غافل شویم. پرسپولیس با تمام قدرت مقابل الاهلی بازی کرد و این دیدار نشان داد که در منطقه و در زمین پایانی مشکل داریم. برای حل این مشکل، ما دو راه حل داریم: تغییر سیستم و رویکرد یا به دنبال جذب یک فینیشر به جلو و قاب در جعبه. ما فورواردهای خوبی داریم، اما حداقل تا اینجای کار پایان خوبی از خود نشان نداده اند. انتظار داریم علیپور و عیسی در مجموع 40 گل برای پرسپولیس بزنند. پرسپولیس در شرایط فعلی برنامه متمدنانه ای در منطقه رقیب ندارد.

این پرسپولیس دلش برای کریم باقری تنگ شده است

وی درباره برخی انتقاداتی که برخی کارشناسان و رسانه ها به بازیکنی مانند سروش رفیعی وارد کرده اند، گفت: سروش بازیکن بدی نیست و معمولا در فاز دفاعی موفق می شود اما گاهی اوقات در هجومی نمی تواند به تیم کمک کند. و مرحله ساخت بازی فکر می کنم انتقاد از او یا دفاع از این بازیکن سلیقه ای است. در مجموع نظر من این است که پرسپولیس در حال حاضر به هافبکی با ویژگی های فنی و فوتبالی کریم باقری نیاز دارد که بتواند از نظر بازی سازی و فوروارد بازی عمل کند و در دوران بازی به عناصر تهاجمی مانند آقا کریم تغذیه کند.

مهار پنالتی بدشانس بود.

دروازه بان پرسپولیس چندی پیش درباره عملکرد الکسیس گندوز در این دیدار و توقف پنالتی ریاض محرز توسط دروازه بان الجزایری سرخ ها گفت: گندوز در این بازی فوق العاده بود و علاوه بر صحنه پنالتی، در چند صحنه دیگر نیز واکنش های فوق العاده ای داشت. به عنوان یک دروازه بان تاکید می کنم که این مهار پنالتی اصلا فرصت نبود و مشخص بود که پس از آنالیز و شناخت کامل اتفاق افتاد. گندوز دروازه بان خوبی است و می تواند یک سرمایه سازنده برای پرسپولیس باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)