افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

واشنگتن پست: 10 هزار آمریکایی در حمله اسرائیل به غزه حضور داشتند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 139104
واشنگتن پست: 10 هزار آمریکایی در حمله اسرائیل به غزه حضور داشتند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، مقامات رژیم صهیونیستی به روزنامه آمریکایی واشنگتن پست اعلام کردند که حدود 10 هزار نفر از ساکنان آمریکا پس از دریافت تماس هایی مبنی بر اینکه بخشی از اعزام بیش از 360 هزار نظامی آمریکایی به اسرائیل برای خدمت هستند. در ارتش اسرائیل آمادگی خود را اعلام کرد. واشنگتن پست با […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مقامات رژیم صهیونیستی به روزنامه آمریکایی واشنگتن پست اعلام کردند که حدود 10 هزار نفر از ساکنان آمریکا پس از دریافت تماس هایی مبنی بر اینکه بخشی از اعزام بیش از 360 هزار نظامی آمریکایی به اسرائیل برای خدمت هستند. در ارتش اسرائیل آمادگی خود را اعلام کرد.

واشنگتن پست با این گزارش ادامه می دهد: هزاران آمریکایی مرتبط با ارتش اسرائیل در جنگ خشونت آمیز انتقام جویانه علیه غزه حضور داشتند. هفته‌ها حملات هوایی و متعاقب آن حمله زمینی باعث کشته شدن هزاران کودک و غیرنظامی فلسطینی در نوار نوار شد. [غزه] تبدیل شود.

در ادامه این گزارش، وزارت امور خارجه آمریکا در این رابطه اعلام می کند که حداقل 8 شهروند این کشور در حین خدمت در ارتش اسرائیل (جنگ علیه نوار غزه) جان خود را از دست داده اند.

این رسانه آمریکایی به نقل از یکی از بستگان یک آمریکایی که در جریان حمله نیروهای اشغالگر قدس به نوار غزه حضور داشت، می‌افزاید که نگران است کابینه رژیم صهیونیستی عملیات تهاجمی الاقصی را برای «توجیه شدید» بهانه کند. حمله به مردم فلسطین و یا حتی استفاده از جنایات جنگی.

گزارش فوق الذکر در ادامه می افزاید که البته آمریکایی ها از اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم فلسطین کمک می خواهند، هرچند به روزهای آغازین عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین و درخواست کی یف تا حدودی مشکوک است. آمریکایی ها و سایر خارجی ها؛ اما از جهاتی متفاوت است.

در توضیح تفاوت کمک های آمریکا به تل آویو و کمک های واشنگتن به کی یف، گزارش فوق الذکر را آشکار می کند: اکثر آمریکایی هایی که به جنگ رفته اند. [غزه] آنها به ارتش اسرائیل پیوسته‌اند، قبلاً در ارتش اسرائیل خدمت کرده‌اند یا به عنوان ذخیره (در ارتش اشغالگر قدس) باقی مانده‌اند. اساساً سال گذشته حدود 1200 آمریکایی در ارتش اسرائیل خدمت کردند.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست می افزاید: بر اساس مطالعه ای که سال گذشته توسط مجله Sociological Forum منتشر شد، حدود 1200 آمریکایی در مدت زمان معینی در ارتش اسرائیل خدمت کردند. بسیاری از آنها تابعیت مضاعف دارند یا تابعیت دوگانه خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.