افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

واشنگتن مرگ 24 نظامی اسرائیلی در غزه را “روز وحشتناک” خواند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 186289
واشنگتن مرگ 24 نظامی اسرائیلی در غزه را “روز وحشتناک” خواند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی تلفات بی سابقه ارتش رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته، جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید کشتار 24 نظامی اسرائیلی در یک روز را غزه توصیف کرد. روز وحشتناک» برای ارتش اسرائیل. لازم به ذکر است که کاخ سفید به دلیل عدم ابراز همدلی مشابه با مردم […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی تلفات بی سابقه ارتش رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته، جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید کشتار 24 نظامی اسرائیلی در یک روز را غزه توصیف کرد. روز وحشتناک» برای ارتش اسرائیل.

لازم به ذکر است که کاخ سفید به دلیل عدم ابراز همدلی مشابه با مردم غزه در پی نسل کشی بیش از 25000 نفر در تجاوز نظامی اسرائیل به غزه مورد انتقاد قرار گرفته است.

در اکتبر/بیشتر، جان کربی در واکنش به قتل تعداد زیادی از فلسطینی ها توسط رژیم اسرائیل گفت: «جنگ برای همین است». این ظالمانه، زشت و آشفته است.»

از سوی دیگر، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری «جروزالم پست» گزارش داد: کشته شدن 21 نظامی اسرائیلی در یک حادثه نگرانی از افزایش شدید تلفات در این مرحله از جنگ را تشدید می کند.

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، کشته شدن 24 سرباز اسرائیلی در یک روز در غزه را “روز وحشتناک” برای ارتش اسرائیل خواند.

کاخ سفید به دلیل عدم ابراز همدلی مشابه با مردم غزه، جایی که بیش از 25000 نفر در عملیات نظامی اسرائیل کشته شده اند، مورد انتقاد قرار گرفته است.

در ماه اکتبر، جان کربی در واکنش به کشته شدن بسیاری از فلسطینی ها در جنگ گفت: “این جنگ است، ظالمانه، زشت و بی نظم است.”

صبح روز دوشنبه انفجار مهیبی در شمال نوار غزه رخ داد که بر اثر آن 21 سرباز اسرائیلی کشته شدند و این روز را به عنوان بدترین روز برای ارتش این رژیم از زمان آغاز تهاجم زمینی به غزه لقب داد.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره چگونگی جان باختن این نظامیان گفت: نیروهای فلسطینی ابتدا یک تانک را با گلوله آرپی جی منهدم کردند، سپس در یک ساختمان دو طبقه که نظامیان صهیونیست داخل آن بودند، انفجار مهیبی رخ داد. . یا در کنار آن و کل ساختمان بالای سرشان فرو ریخت.

در خبری مرتبط، سازمان رادیو و تلویزیون عبری (KAN) نیز اعلام کرد که سربازان اسرائیلی در حال کار گذاشتن مواد منفجره در داخل ساختمان بودند تا آن را به طور کامل منهدم کنند، در حالی که نیروهای حماس به محل رسیدند و موشک‌های ضد زره را به سمت ساختمان شلیک کردند و شورش بزرگی ایجاد کردند. انفجار و سپس کل ساختمان بالای سر سربازان اسرائیلی فروریخت.

با کشته شدن 24 سرباز مذکور، تعداد تلفات ارتش اسرائیل از آغاز جنگ غزه بر اساس آمار رسمی این رژیم به 556 نفر افزایش یافته است. همچنین بر اساس آمار ارتش اسرائیل از آغاز عملیات زمینی در غزه تاکنون 221 سرباز کشته شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.