افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

واشنگتن تایمز: ماموریت سفر منطقه ای آنتونی بلینکن شکست خورد! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 121687
واشنگتن تایمز: ماموریت سفر منطقه ای آنتونی بلینکن شکست خورد!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز روز دوشنبه در گزارشی اعتراف کرد که سفر منطقه ای آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به اردن، عراق و ترکیه شکست خورده و به هیچ یک از اهداف خود در رابطه با غزه، زیرا سیاست تل آویو نسل کشی غیرنظامیان هنوز متوقف نشده است. واشنگتن تایمز نوشت: […]

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز روز دوشنبه در گزارشی اعتراف کرد که سفر منطقه ای آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به اردن، عراق و ترکیه شکست خورده و به هیچ یک از اهداف خود در رابطه با غزه، زیرا سیاست تل آویو نسل کشی غیرنظامیان هنوز متوقف نشده است.

واشنگتن تایمز نوشت: سفر بلینکن به خاورمیانه برای پیشنهاد آتش بس بشردوستانه در شرایطی صورت گرفت که منطقه یک هفته دچار التهاب و تنش شده بود و همزمان اسرائیل به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه ادامه داد.

تحلیلگر این گزارش با اشاره به امتناع رئیس جمهور ترکیه از پذیرش حضور وزیر امور خارجه آمریکا به نشانه اعتراض به کشتار مردم غزه، نوشت: بلینکن پس از پایان دیدار با همتای ترک خود به صراحت اذعان کرد. عدم توافق با مقامات کشورهای منطقه

این روزنامه بزرگ آمریکایی در ارزیابی نتایج سفر بلینکن در رابطه با جنگ اسرائیل و حماس نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا در دیدارهای خود با سران کشورهای منطقه تنها به موضوع آزادی حماس پرداخت. اسرائیلی‌ها و به‌ویژه گروگان‌های آمریکایی که در دست حماس هستند، با نادیده گرفتن مرگ هزاران فلسطینی توسط اسرائیل در مذاکراتش با مقامات منطقه‌ای.

واشنگتن تایمز با اشاره به شعارهای ضدآمریکایی شهروندان ترکیه همزمان با دیدار بلینکن با هاکان فیدان، همتای ترک خود، افزود: ماموریت بلینکن از ابتدای درگیری شکست خورده است، زیرا از یک سو اسرائیل در مقابل توقف بشردوستانه در حمله به غزه و از سوی دیگر، کشورهای اسلامی و عربی همچنان بر آتش‌بس فوری پافشاری می‌کنند در حالی که تعداد قربانیان بمباران‌های اسرائیل در غزه افزایش می‌یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.